صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

جمعه ۲۴ آذر ۱۴۰۲ - 2023 December 15
کد خبر: ۱۲۷۶۹۰
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۰ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۷
فرهاد فلاحتی به رویداد۲۴ خبر داد:

جلسه کمیسیون آموزش برای بررسی موضوع تجاوز به دانش آموزان

ظهر امروز اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، جلسه‌ای را تشکیل دادند تا جزئیات موضوع تجاوز به دانش آموزان در مدرسه‌ای در غرب تهران را مورد بررسی قرار دهند.

رویداد۲۴ فرهاد فلاحتی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، در گفت‌وگویی با رویداد۲۴ در رابطه با خبر تجاوز به دانش آموزان مدرسه‌ای در غرب تهران، گفت: جلسه‌ امروز کمیسیون آموزش به بحث تجاوز گروهی به دانش‌‎آموزان مرتبط است و اعضا قرار است این مسئله را به صورت جدی و به دور از فضای احساسی مورد بررسی قرار دهند. 

ماجرای آزار و اذیت جنسی بیش از هشت دانش‌آموز پایتخت در دو هفته گذشته از سوی خانواده آنها خبرساز شد؛ در این حادثه که در یکی از دبیرستان‌های پسرانه غیردولتی منطقه 2 شهر تهران رخ داده است، معاون انضباطی مدرسه بیش از هشت دانش‌آموز را مورد اذیت و آزار قرار داده است.

آنگونه که دانش‌آموزان و خانواده‌ها می‌گویند، این فرد به بهانه اردو، با بردن دانش‌آموزان به محیطی خارج از مدرسه آنها را مورد آزار و اذیت قرار داده است این اتفاق دو بار و در قالب دو اردوی مختلف رخ داده و این فرد به اتهام خود نیز اقرار کرده است. طبق ادعای خانواده‌ها 8 دانش‌‌آموز روانکاوی شده‌اند که به 8 نفر تعرض شده است.

طبق گفته‌های دانش‌‌آموزان معاون مدرسه، اقدام به پخش فیلم‌های مستهجن کرده و پس از آن به آزار و اذیت آنها می‌پرداخت؛ این فرد امسال برای نخستین سال در این مدرسه حضور یافت و سال‌های قبل در منطقه 6 آموزش وپرورش شهر تهران مشغول به کار بوده است.
نظرات شما