صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

سه‌شنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - 2023 August 01
کد خبر: ۱۴۳۸۳۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۴ - ۰۸ شهريور ۱۳۹۷
مجید صدری، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، مطرح کرد:

رسیدن شرکت مخابرات به جایگاه واقعی خود، در گرو تلاش بیشتر

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: بکارگیری سعی و تلاش بیشتر، ضمن سرعت بخشیدن به رفع مشکلات، شرکت مخابرات ایران را به جایگاه واقعی خود خواهد رساند.
رویداد۲۴مهندس سیدمجید صدری، مدیرعامل شرکت که در جشن غدیر بین کارکنان و مدیران سخن می‌گفت، با بیان این مطلب افزود: همه ما جزو خانواده مخابرات هستیم، لذا لازم است بدون درنظر گرفتن تفاوت‌های ساختاری، با سعی و تلاش، شرکت مخابرات را به جایگاه واقعی خود برسانیم.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه اکنون زمان همکاری و تعامل است اظهار داشت: طی کردن مسیری که مشکلات در بین راه دارد نیازمند بکارگیری صبر و بردباری ست؛ لذا اگر در طی مسیر صبر پیشه کنیم قطعا سرعت رفع مشکلات بیشتر خواهد شد.

مهندس سیدمجید صدری، چابکی را یکی از ضرورت‌های موفقیت هر سازمان برشمرد و افزود: شرکت مخابرات ایران در شرایط فعلی نیاز به چابکی دارد تا فرآیند امور، سریع‌تر و دقیق‌تر اهداف شرکت را تحقق بخشد.

وی توجه به لایه‌های مختلف شرکت را ضروری دانست و افزود: همه لایه‌های بدنه مخابرات چه مدیران چه کارکنان رسمی، قراردادی، بخش خصوصی و پیمانکاری د. ر. رسیدن به منافع و اهداف شرکت دخیل هستند.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران اظهار داشت: در حال حاضر تفاوت‌هایی در بین کارکنان به لحاظ ساختاری و حقوقی وجود دارد که با اجرای ساختار جدید که در دست تدوین است، این تفاوت‌ها و تبعیض‌ها از بین رفته و تمامی افراد بر اساس عملکردشان دیده خواهند شد.

مهندس سیدمجید صدری مولفه‌های متنوعی برای افزایش انگیزه در شرکت عنوان کرد و گفت: تنها مولفه‌های مالی باعث افزایش انگیزه نخواهد شد، بلکه، انگیزه‌های غیر مالی مانند توجه به جایگاه و شأن کارکنان در افزایش انگیزه موثرتراست.

وی، مدیریت در هزینه‌ها و حفظ نظم و انضباط کاری را در بین مدیران و کارکنان امری مهم ارزیابی کرد و افزود: مدیریت در هزینه‌ها و صرفه جویی مالی و همچنین نظم و انضباط کاری به تعالی سازمانی کمک موثری خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در بخش دیگر از سخنان خود به اهمیت افزایش کیفیت ارایه خدمات پرداخت و خاطرنشان کرد: غیر از توجه به مسایل کارکنان، مسئله توسعه شبکه و کیفیت سرویس در ارتباط با حفظ رضایتمندی مشتریان بسیار مهم است که این مهم نیز در گرو تلاش همه کارکنان است.

مهندس سید مجید صدری در پایان سخنان خود ضمن تبریک عید سعید غدیر خم به کارکنان از خداوند متعال خواستار توفیق تآسی جستن و الگو گرفتن از سیره و رفتار‌های ائمه اطهار و سادات برای همکاران شد.

گفتنی ست، جشن عید غدیر در شرکت مخابرات ایران، امروز چهارشنبه ۷ شهریور ۹۷، پس از اقامه نماز ظهر و عصر با حضور مهندس سیدمجید صدری، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، مهندس یافتیان و مهندس جباری اعضای هیات مدیره و معاونان و مدیران و کارکنان شرکت مخابرات ایران در ساختمان زنده یاد دکتر غفاریان برگزار شد.
نظرات شما