صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

شنبه ۰۷ مرداد ۱۴۰۲ - 2023 July 29
کد خبر: ۱۸۱۵۱۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۲ - ۲۳ تير ۱۳۹۸
رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران:

شهرداری درباره عدم تحول در نظام مدیریت پسماند توضیح دهد

رئیس کمیته اجتماعی شورا ی شهر تهران در تذکری به شهرداری تهران خواستار بازنگری و بهبود الگوی مدیریت پسماند شد.
الهام فخاری رئیس کمیته اجتماعی شورا در جریان یکصدو پنجاه و پنجمین جلسه شورا در تذکری به شهرداری تهران خواستار توضیح شهرداری درباره عدم تحول در نظام مدیریت پسماند شد.

او در سخنان خود ضمن تاکید بر بازنگری و بهبود الگوی مدیریت پسماند در شهر تهران این ضرورت را از جمله مساله‌های کلیدی مدیریت شهری و ابر شهر تهران دانست که همچنان دچار توقف و تعلیق است.

فخاری ادامه داد: وضعیت پسماند نه تنها مساله‌ای محیط زیستی، خدماتی بلکه اجتماعی است که بی توجهی به اصلاح نظام مدیریت پسماند تهران به وضعیت شهرستان‌ها و شهر‌ها و روستا‌های استان هم آسیب رسانده است.

رئیس کمیته اجتماعی شورا با بیان اینکه نظام مدیریت پسماند در تهران هنوز نه در سامانه‌های برخط و پرتال، نه در کسب و کار‌های مجازی (اپلیکیشن ها) و نه در فرایند عملیات شهری تحول نیافته است تاکید کرد: سامانه‌های تبلیغاتی، رسانه‌ای و آموزش شهروندی تحرکی در این موضوع ندارند و تنها در خصوص قیمت‌های فی مابین کارفرما (شهرداری) و پیمانکاران اصلاح صورت گرفته است.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به چند جانبه بودن پیامد‌های اجتماعی و ضرورت‌های سلامت شهری تاکید کرد شهرداری در خصوص عدم تحول در نظام مدیریت پسماند توضیح دهد.
نظرات شما