صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

يکشنبه ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - 2023 January 29
کد خبر: ۱۹۳۵۵۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۹ - ۱۴ آبان ۱۳۹۸
خوردبین:

جای کالدرون بودم پنالتی را به علیپور می‌دادم

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر جای «گابریل کالدرون» بودم پنالتی دیدار با فولاد خوزستان را به علیپور می‌دادم تا روحیه‌اش بازگردد.
رویداد۲۴ «محمود خوردبین» با اشاره به برتری یک بر صفر سرخ‌پوشان برابر فولاد خوزستان در هفته دهم لیگ برتر فوتبال افزود: دیدار خوبی را شاهد بودیم و پرسپولیس در زمان مناسبی به گل رسید و پس از آن توانست شرایط را کنترل کند و در نهایت پیروز از زمین خارج شد. این سه امتیاز برای پرسپولیس خوب و به موقع بود و امیدوارم که این روند ادامه داشته باشد.

وی اظهار داشت: یکی از نکات مهم این دیدار، بکارگیری بازیکنان در پست‌های تخصصی بود و این موضوع خیلی به تیم کمک کرد. بازیکن در پست تخصصی خود، تمرکز بیشتری دارد و این موضوع یکی از عوامل موفقیت در بازی با فولاد خوزستان بود. از طرفی بازیکنان به خوبی یکدیگر را پوشش می‌دادند.

خوردبین اضافه کرد: یکی از عوامل موفق نبودن پرسپولیس در دیدار‌های اخیر، نبود «سید جلال حسینی» در زمین بود. او امروز نشان داد که همچنان رهبر خوبی در زمین است و به تیم آرامش داد و با عملکرد خوبش از جمله ارکان موفقیت بود.

بیشتر بخوانید:
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در رابطه با اینکه این تیم در زدن گل در جریان مسابقه ناکام ماند، خاطرنشان کرد: این موضوع غیر قابل انکار است که باید یک مهاجم شش دانگ جذب شود چرا که علیپور در خط حمله تنها است و باید یک مهاجم به او اضافه شود. جونیور در پرسپولیس جواب نداد و باشگاه باید از الان جذب مهاجم را آغاز کند.

وی در مورد انتقاد‌هایی که علیه «علی علیپور» مطرح می‌شود، اضافه کرد: علیپور باید تمرکزش را فقط به تمرین بدهد تا دوباره به روز‌های خوبش بازگردد. او خودش را ثابت کرده، اما الان فشار روی او زیاد است و باید تمرکزش را روی موفقیت تیم بگذارد و با عملکرد خوب از فشار انتقاد‌ها خارج شود تا اگر قرار است به خارج از کشور هم ترانسفر شود به بهترین نحو ممکن این کار صورت بگیرد و تیم خوبی به سراغ او بیاید. البته من اگر جای کالدرون بودم پنالتی را به علیپور می‌دادم تا روحیه‌اش بازگردد.
منبع: ایرنا
نظرات شما