تاریخ انتشار: ۲۰:۱۵ - ۰۱ آذر ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

حسینی: افراد زیادی در ناکامی پرسپولیس دخیل هستند

کاپیتان پرسپولیس با اشاره به دخالت برخی از افراد در ناکامی این تیم می‌گوید بعد از سال‌ها قهرمانی، اکنون عده‌ای نمی‌خواهند این تیم به موفقیت برسد.

پرسپولیس

رویداد۲۴  سید جلال حسینی بعد از شکست یک بر صفر تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان گفت: خیلی خوب بازی کردیم. بازی سختی بود. بعد از یک وقفه و تعطیلی لیگ برتر، بازیکنان ملی‌پوش به ما اضافه شدند. تیم حریف کاملا دفاعی بازی کرد و روی ضربه ایستگاهی به گل رسید.

بازیکن پرسپولیس درباره اینکه پرسپولیس خوب بازی نمی‌کند، گفت: بله درست است، اما ما بازیکنان ملی‌پوش زیادی داریم و بعد از هر تعطیلی، هماهنگی تیم از بین می‌رود. شرایط زمین تمرین ما بد است. صدور دستور لغو و برگزاری مجدد بازی به ضرر ما است. کسی هم جلوی این مسائل را نمی‌گیرد.

وی درباره شعار هواداران علیه مربی کنونی این تیم گفت: ما تلاش می‌کنیم بهتر بازی کنیم.
 

بیشتر بخوانید:



حسینی همچنین درباره انتقاد هوداران از عملکرد کالدرون و حمایت از برانکو گفت: کالدرون هم خیلی تلاش می‌کند. او تجربه زیادی دارد. ما هم باید زیاد تلاش کنیم.

کاپیتان این تیم درباره احتمال اعتصاب بازیکنان برای رسیدن به مطالبات مالی‌شان اظهار کرد: بحث اعتصاب مطرح نیست. ما از سال گذشته مطالبات مالی باقی مانده زیادی داریم. اکنون مشکلاتی داریم که برخی از دوستان به بار آوردند و راحت هم رفتند، باقی مانده است. مشکلات ما بیش از چیزی است که دیده می‌شود.

وی ادامه داد: داوری هم امروز متاسفانه خیلی بد بود. تیم حریف کاملا دفاعی بود. داور هم روی اعصاب ما بود. ما تلاش می‌کنیم با تمرین خوب، بهتر شویم. بعد از سال‌ها موفقیت و کسب قهرمانی، خیلی‌ها تلاش می‌کنند ما موفق نشویم. باخت قسمتی از فوتبال است، اما حضور بازیکنان در تیم ملی یکسری مشکلات را در هماهنگی ما به وجود می‌آورد.

حسینی در واکنش به این سوال که چه کسانی نمی‌خواهند این تیم موفق شوند و چرا همواره از آن‌ها نام می‌برد، گفت: این افراد در همه جای فوتبال است. مشکلاتی مانند داوری، محرومیت بازیکنان وجود دارد، اما شما دنبال چیز‌های دیگری هستید. بازیکنان ما را راحت محروم می‌کنند و مشکلات مالی پرسپولیس مسائلی است که کسی جلوی ان را نمی‌گیرد. این مشکلات از سال‌های قبل بود، اما الان به اوج خود رسیده است.

کاپیتان پرسپولیس تاکید کرد: این تیم را هواداران ساختند. اینطور نیست که بگوییم بازیکنان ساختند، اما کسانی که آمده‌اند، کار هواداران را خراب کردند. می‌توانستیم تیم قدرتمندی داشته باشیم.

وی در واکنش به اینکه منظورش ایرج عرب است که سال گذشته مدیرعامل این تیم بود، گفت: همه این افراد در ناکامی پرسپولیس دخیل هستند.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
محمد آیتی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
0
0
چندتا تک به تک رو نزدین و نفت مسجد سلیمان هم منطقی بازی کرد و برد. چند ساله این بزرگوار توهم توطئه داره. بازم باید براتون پنالتی می‌گرفتن؟
نظرات شما
پیشخوان