صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - 2023 August 14
کد خبر: ۲۲۲۵۹۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۲ - ۲۷ تير ۱۳۹۹

تسهیلات ارزان قیمت به واحد‌های آسیب دیده از کرونا چقدر است؟

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان از اختصاص تسهیلات ارزان قیمت به واحد‌های آسیب دیده از کرونا در استان خبر داد.
رویداد۲۴ علی آشتاب پنجشنبه ۲۶ تیرماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای حمایت از واحد‌های آسیب‌دیده استان در مرحله اول پیامک برای متقاضیان ارسال شد و آن‌ها نیز در سامانه کارا ثبت‌نام کردند.

وی با بیان اینکه ما نیز این افراد را به شعب بانکی شهرستان‌های استان معرفی کردیم، افزود: مبلغ اعتباری که برای حمایت از واحد‌های آسیب‌دیده به استان ابلاغ شده ۶۹۶ میلیارد تومان است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان از تخصیص تسهیلات ارزان قیمت به واحد‌های آسیب دیده از کرونا در لرستان خبر داد و گفت: نرخ سود تسهیلات مذکور ۱۲ درصدی با دوره بازگشت اقساط ۲۴ ماهه است.

وی بیان کرد: تا آبان‌ماه جاری این واحد‌های واجد شرایط از معافیت و دوره تنفس برخوردارند تا از این فرصت برای ساماندهی خود بهره ببرند.

بیشتر بخوانید: تمدید مهلت ثبت‌نام وام کرونایی مشاغل
آشتاب با بیان اینکه سرانه تسهیلات برای هر نفر در این واحد‌های تولیدی ۱۲ میلیون تومان در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: همچنین سرانه تسهیلات به ازای هر نفر در مشاغلی که به واسطه مصوبه ستاد کرونا در استان تعطیل شده ۱۶ میلیون تومان است.

وی بیان کرد: بخشی از این اعتبار برای سرمایه در گردش و بخش دیگر نیز برای پرداخت حقوق و مزایا و طلب نیروی کار در بنگاه‌ها اختصاص داده شده است.
منبع: ایسنا
نظرات شما