صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

پنجشنبه ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - 2023 February 16
کد خبر: ۲۴۲۸۳۳
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۹ - ۲۱ آذر ۱۳۹۹

تاکید وزارت بهداشت بر پرهیز از برگزاری دورهمی در شب یلدا

سخنگوی وزارت بهداشت تاکید کرد: انتظار مدافعان سلامت کشور از مردم قدرشناس ایران اسلامی این است که از هر گونه اقدام نسبت به برگزاری دورهمی و مهمانی خانوادگی به ویژه در شب یلدا به طور جدی خودداری کنند.
رویداد۲۴ دکتر سیما سادات لاری با اشاره به توصیه‌هایی برای شب یلدا در شرایط شیوع کرونا، گفت: یکی از نگرانی‌های جدی همکاران ما در وزارت بهداشت در حال حاضر، برگزاری دورهمی‌ها و شب نشیی‌ها در شب یلدا است.

وی افزود: با اعمال محدودیت‌های مصوب طی هفته‌های گذشته و همکاری و همراهی خوب مردم با نهاد‌های متولی در اجرای هر چه مطلوب‌تر محدودیت ها، شاهد کاهش جدی در تعداد موارد بستری روزانه و به دنبال آن کاهش موارد مرگ و میر ناشی از کرونا در کشور بودیم.

بیشتر بخوانید: چند واکسن کرونا در ایران مجوز مطالعه انسانی گرفته اند؟
لاری تاکید کرد: همکاران ما در مراکز بهداشتی و درمانی ماه است که در جدال سخت و نفس گیر با ویروس کرونا، مشغول خدمت رسانی به بیماران هستند و انتظار مدافعان سلامت کشور از مردم قدرشناس ایران اسلامی این است که با تداوم همکاری مسئولانه خود در عمل به توصیه‌های بهداشتی، از هر گونه اقدام نسبت به برگزاری دورهمی و مهمانی خانوادگی به ویژه در شب یلدا به طور جدی خودداری کنند.

منبع: ایسنا
نظرات شما