صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

يکشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۱ - 2023 January 15
کد خبر: ۲۴۵۹۸۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۰ - ۱۳ دی ۱۳۹۹

ریزش سنگین بورس تهران / افت ۳۵ هزار و ۵۲۶ واحدی شاخص کل

بازار سهام امروز شنبه ۱۳ دی ماه را کاهشی آغاز کرد و در کمتر از دو ساعت شاخص کل با ۳۵ هزار و ۵۲۶ واحد افت در محدوده یک میلیون و ۳۶۲ هزار واحد قرار دارد.
رویداد۲۴در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۹:۵۸ شاخص کل با ۳۵ هزار و ۵۲۶ واحد کاهش رقم یک میلیون و ۳۶۲ هزار واحد را روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۷۱۱۸ واحد کاهش به رقم ۴۵۶ هزار و ۵۹۰ واحد رسید. معامله‌گران امروز تا این ساعت ۵۰۲ هزار و ۶۸ معامله به ارزش ۳۵ میلیارد و ۹۰۹ میلیون ریال انجام داده‌اند.

فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران، سرمایه گذاری تامین اجتماعی، معدنی و صنعتی گل گهر، س. نفت و گاز و پتروشیمی تامین، صنایع پتروشیمی خلیج فارس و پالایش نفت اصفهان نسبت به سایر نماد‌ها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

فرابورس نیز با ۴۴۸ واحد کاهش رقم ۱۹ هزار و ۲۷۷ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار تا این ساعت ۳۶۰ هزار و ۳۶۹ معامله انجام داده‌اند که ۱۸ میلیارد و ۵۰۷ میلیون ریال ارزش داشت.

سنگ آهن گهر زمین، هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه، پتروشیمی زاگرس، سرمایه گذاری صبا تامین، سرمایه گذاری مالی سپهر صادرات، سهامی ذوب آهن اصفهان و پتروشمی تندگویان نسبت به سایر نماد‌ها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند.
نظرات شما