صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

شنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - 2022 December 03
کد خبر: ۳۲۴۸۳۵
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۷ - ۰۸ آذر ۱۴۰۱

رسانه آمریکایی: تیم ملی ایران استاد بازی سازی است

رسانه آمریکایی در تحلیل بازی ایران و آمریکا در جام جهانی قطر، نوشت: بزرگترین بازی که فوتبال مردان آمریکا در هشت سال گذشته داشته و در چهار سال آینده خواهد داشت بازی امشب با ایران است.

رویداد۲۴ رسانه آمریکایی فاکس 35 در آستانه بازی ایران و آمریکا در رقابت های جام جهانی 2022 قطر، نوشت: یک بازی واقعا بزرگ، بزرگترین بازی که فوتبال مردان آمریکا در هشت سال گذشته داشته و در چهار سال آینده خواهد داشت، این یک بازی ساده است جایی که یک پیروزی، طلایی است و هیچ چیز دیگری در مقابل ایران آن را جبران نخواهد کرد.

فاکس ایران را به بازی سازی متهم کرد و گفت: امشب در استادیوم الثمامه، یک بازی درون بازی ایران و آمریکا برگزار خواهد شد، بازی که نقش خودش را ایفا خواهد کرد. این یک بازی است که به طور خاص طراحی شده است تا حریف را از بازی خود دور کند، به همین دلیل است که آن را همان کاری که انجام می دهند می نامند: بازی سازی.


بیشتر بخوانید: الجزیره بازی ایران و آمریکا را تاریخی خواند / ورزش بر سیاست غلبه می‌کند؟


ایران، تیمی که گرگ برهالتر آمریکا باید شکست دهد تا بتواند از گروه B و مرحله یک هشتم نهایی صعود کند، استاد بازی‌سازی است.

تیم کارلوس کی روش تیم باکیفیتی است، به اندازه کافی خوب است که در رده بیستم جهان قرار بگیرد. همچنین یک گروه با تجربه پر از بازیکنان کهنه کار است که در هنرهای اسرارآمیز داوری و به دست آوردن هر مزیتی مهارت بالایی دارند.

نظرات شما