آرشیو

مهناز افشار کیست؟

بیوگرافی مهناز افشار، بازیگر پرحاشیه و همچنین درباره زندگی شخصی، مهاجرت و فعالیت‌های وی را در این مطلب بخوانید.

ماهور احمدی دختر احمدرضا احمدی کیست؟

ماهور احمدی متولد دهه شصت و دختر احمدرضا احمدی نویسنده سرشناس ایرانی است. او بازیگر و نویسنده تئاتر و سینما و تلویزیون است. در این مطلب درباره آثار و فعالیت‌های هنری این بازیگر بخوانید.

کوروش یغمایی کیست؟

بیوگرافی کوروش یغمایی، خواننده مشهور ایرانی، با شهرت جهانی به دلیل آهنگ "گل یخ"، همراه با عکس‌هایی از کوروش یغمایی و همسرش، را در ادامه بخوانید.

رضا داوودنژاد کیست؟

فیلم «مصائب شیرین»، نام رضا داوودنژاد را بر سر زبان‌ها انداخت و همین باعث شد، او نامزد بهترین بازیگر نقش اول مرد هفدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر شود و دعوت برای حضور در جشنوار سینمایی فوکوئوکای ژاپن را برایش به ارمغان آورد. او سیزدهم فروردین ۱۴۰۳ درگذشت.

کریستوفر نولان کیست؟

کریستوفر نولان یکی از کارگردانان سرشناس آمریکایی است که سبک خاص خود را در فیلمسازی دارد. در این مقاله، به بیوگرافی کریستوفر نولان خواهیم پرداخت. همراه با ما باشید.

امیر تتلو کیست؟

امیر تتلو، یک خواننده ایرانی ۲۵ ساله است که از زمان شروع حرفه‌ی موسیقی خود، با مسائل و حواشی زیادی مواجه شده است. او به دلیل عدم دریافت مجوز در ایران، تصمیم گرفت به ترکیه مهاجرت کند و در آنجا سکونت یابد. اگرچه این روزها به ایران بازگردانده شده و اولین دادگاه وی تشکیل می‌شود. زندگینامه او به ما کمک می‌کند تا با شخصیت و زندگی وی آشنا شویم.

مارال بنی آدم کیست؟

مارال بنی آدم یکی از بازیگران برجسته در حوزه سینما و تئاتر است. وی برای اولین بار در فیلم "فروشنده" به کارگردانی اصغر فرهادی دیده شد. مارال بنی آدم در جشنواره فیلم فجر ۱۴۰۲ به عنوان بهترین بازیگر نقش اول زن برنده سیمرغ شد. در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا با بیوگرافی مارال بنی آدم بیشتر آشنا شوید.

بیلی آیلیش برنده جایزه گرمی کیست؟

بیلی آیلیش برنده آهنگ سال در گرمی ۲۰۲۴ شد. این خبر در صدر اخبار دنیای موسیقی قرار گرفت. در واقع برای اولین بار در سه سال گذشته، بیلی آیلیش به صحنه جوایز گرمی بازگشت تا جایزه بهترین آهنگ سال را برای آهنگ «What Was I Made For» بپذیرد.

مایلی سایرس برنده جایزه گرمی کیست؟

مایلی سایرس اولین بار با بازی در هانا مونتانای دیزنی زمانی که تنها ۱۲ سال داشت به شهرت رسید و همین امر او را برای حرفه‌اش به‌عنوان یک ستاره پاپ آماده کرد.

بهترین فیلم های هنری کویل

هنری کویل، یکی از جذاب‌ترین بازیگران هالیوود و بازیگر برجسته دنیای ابرقهرمان‌ها است. او به عنوان یکی از پرآوازه‌ترین بازیگران این روزها شناخته می‌شود. برای آشنایی بیشتر با بیوگرافی هنری کویل، همراه ما باشید.

بهارستان اثر کیست؟

جامی شاعر بلندآوازه‌ی ایرانی اثری به نام بهارستان دارد که جزو آثار فاخر ایرانی محسوب می‌شود. جامی بهارستان را در تقلید از گلستان سعدی نگاشته است.

قابوسنامه اثر کیست؟

حتما نام قابوس‌نامه این کتاب ارزش‌مند پارسی را تاکنون شنیده‌اید کتابی که اگر نخوانده‌اید پیشنهاد می‌کنیم حتما سری به آن بزنید و از پند و اندرزهایش درس بگیرید.

واکین فینیکس چیست؟

واکین فینیکس، تهیه کننده، کارگردان و بازیگر آمریکایی، در تاریخ بیست و هشتم اکتبر ۱۹۷۴ در پورتو ریکو به دنیا آمد. او برای بازی در فیلم جوکر به عنوان بهترین بازیگر مرد نقش اصلی، جایزه اسکار را از آن خود کرد.

مونیکا بلوچی کیست؟

مونیکا بلوچی، بازیگر و مدل ایتالیایی، در تاریخ ۳۰ سپتامبر ۱۹۶۴ در شهر چیتا دی کاستلوی ایتالیا به دنیا آمد.

دنزل واشنگتن کیست؟

دنزل واشنگتن یکی از برترین بازیگران سینما و تلویزیون است. او با ایفای نقش در فیلم‌های برجسته موفق به جذب توجه و علاقه مخاطبان شده است.

رهی معیری کیست؟

«رهی معیری» شاعر و غزل‌سرای معاصر و از ترانه سرایان و تصنیف سرایان مشهور ایران است.

دلکش خواننده ایرانی کیست؟

عصمت باقرپور بابلی با نام هنری دلکش متولد اسفند ۱۳۰۳ در بابل است. دلکش از خوانندگان مشهور قدیمی موسیقی سنتی ایران است که آواز‌ها و تصنیف‌های زیادی را از خود به یادگار گذاشت و سرانجام در غروب ۱۱ شهریور ۱۳۸۳ در تهران درگذشت.

پروانه معصومی کیست؟

مرحوم پروانه معصومی با نام قبلی سکینه کبودرآهنگی، بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی بود. او در سال ۱۳۲۳ در تهران متولد شده است.

رابرت اوپنهایمر کیست؟

رابرت اوپنهایمر از بزرگترین مشاهیر جهان است که تناقضی جالب به عنوان بهترین و بدترین شخصیت قرن بیستم شناخته می‌شود. او هم‌زمان قهرمان و شرور داستان زندگی خود بوده است. با عطشی بی‌پایان به دانش و ارتباط عمیق با مسئولیت اجتماعی، او تأثیری بی‌نظیر و برجا بر جهان گذاشته است که هیچ‌گاه پاک نمی‌شود و قابل بازگشت نیست.
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین