آرشیو

خداداد عزیزی کیست؟

بیوگرافی خداداد عزیزی، بازیکن سابق فوتبال و همسرش به همراه عکس فرزندان و برخی ناگفته‌ها از زمان شروع تا کشیدن قلیون و سایر حواشی خداداد عزیزی را بخوانید.

جواد خیابانی کیست؟

جواد خیابانی، گزارشگر فوتبال معروف که به تحلیل بازی‌های فوتبال می‌پردازد. همچنین او همسری به نام بهناز دارد. آن‌ها یک دختر به نام نگار دارند. در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا با بیوگرافی جواد خیابانی بیشتر آشنا شوید.

عادل فردوسی پور کیست؟

یکی از معروف‌ترین تهیه‌کنندگان و مجری‌های سابق تلویزیونی در ایران است. او به خاطر برنامه‌های ورزشی و به ویژه گزارشگری فوتبال شناخته می‌شود. در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا با بیوگرافی عادل فردوسی پور بیشتر آشنا شوید.

مهدی ترابی کیست؟

مهدی ترابی، هافبکی گذشته تیم سایپا و در حال حاضر عضو تیم پرسپولیس است. بیوگرافی مهدی ترابی فوتبالیست تیم پرسپولیس و همسرش با ناگفته‌ها و علایق به همراه عکس‌های شخصی اش را در ادامه بخوانید.

بهترین گلزنان ۲۰۲۳

کریستیانو رونالدو در سال 2023 میلادی در تمامی رقابت ها موفق شده 51 گل به ثمر برساند و به این ترتیب یکی از بهترین گلزنان این سال میلادی باشد.

ملیکا محمدی فوتبالیست کیست/ علت فوت چیست؟

شاید اگر اهل دنبال‌کردن فوتبال آن هم فوتبال زنان نباشید نام ملیکا محمدی را تنها همین چند روز گذشته و آن هم با خبر دردناک مرگش شنیده‌ باشید مرگی که همه را شوکه کرد مرگی که می‌توانست روی ندهد.

علی کریمی کیست؟

علی کریمی کیست؟ خیلی‌ها تمایل دارند که همان علی کریمی ملقب به مارادونای آسیا و جادوگر فوتبال را به خاطر بسپارند تا علی کریمی که راه سیاست را انتخاب کرده است.

بهترین بازیکن تاریخ فوتبال

همه ما می‌دانیم بهترین بازیکن تاریخ فوتبال بودن کار ساده‌ای نیست و برای این انتخاب فاکتورهای زیادی باید در نظر گرفته شود.

بهترین بازیکن سده ۲۱ کیست؟

شاید ورزشی در دنیا نباشد که اندازه فوتبال هوادار داشته باشد و محبوب کوچک و بزرگ و زن و مرد باشد، اما به‌راستی بهترین بازیکن این ورزش محبوب در سده ۲۱ چه کسیت؟

رضا جاودانی مجری فوتبال کیست؟

رضا جاودانی در حالی از صدا و سیما کناره گیری کرد که بعد از رویش جنبش زن، زندگی، آزادی چهره‌هایی، چون رامبد جوان، احسان علیخانی و ... عطای همکاری با تلویزیون را به لقایش بخشیده‌اند. حتی رضا رشیدپور که قرار بود به صفحه تلویزیون برگردد، چند روز پیش گفت، صلاح می‌دانم همچنان دور از رسانه ملی باشم.

بهترین دروازه بانان فوتبال ایران

در طول تاریخ فوتبال ایران، دروازه‌بانان خوبی ظهور کرده‌اند که به اسطوره‌های فوتبال کشور تبدیل شده‌اند و صحنه‌های ماندگاری را در ذهن فوتبال دوستان به‌جا گذاشته‌اند. در این مطلب بهترین درواژه‌بانان تاریخ فوتبال ایران معرفی شده‌اند.

یحیی گل محمدی کیست؟

مردم، حتی استقلالی‌ها یحیی گلمحمدی را تحسین می‌کردند و از طرف دیگر چهره‌هایی مثل حمید رسایی خواستار برخورد قضایی با یحیی گلمحمدی می‌شدند. همچنین افکار عمومی جای خالی اسم در لیست مربیانی که فدراسیون از آن‌ها برنامه خواسته بود را به واکنش‌های او در روز‌های ملتهب کشور ربط دادند. او اخیراً قهرمانی پرسپولیس را هم در کارنامه افتخارات خود ثبت کرده است.

امیر قلعه‌ نویی کیست؟

امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی ایران است. او سابقه بازی و سرمبی‌گری در استقلال تهران را دارد. قلعه نویی پیش از این سرمربی سپاهان اصفهان، ذوب آهن اصفهان و گل گهر سیرجان بوده است.

جام قهرمانی آسیا در دستان پرویز قلیچ‌خانی

ورزش نیز همچون دیگر شئون زندگی در ایران عمدتا سیاسی بوده است. در این میان برخی چهره‌ها فعالیت سیاسی گسترده‌تری از سایرین داشتند؛ نمونه این ورزشکاران پرویز قلیچ خانی بود که به خاطر عضویت در گروه‌های کمونیستی بازداشت و مجبور به اعترافات اجباری شد.
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین