تاریخ انتشار: ۰۷:۳۴ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۷
گزارش رویداد۲۴ از تاثیر قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان در دولت؛

جایی برای پیرمردها نیست/ دوازده استاندار دولت روحانی بازنشسته می‌شوند؟ +جدول

حداقل دوازده استاندار باید از مسئولیت خود برکنار شوند که از این جمع خباز هنوز معارفه نشده و نیکبخت 5 سال است که در مسئولیت قرار گرفته است
پیرمردها وطن ندارند/ دوازده استاندار دولت روحانی بازنشسته می‌شوند؟

رویداد۲۴ قانون منع به کارگیری بازنشسته‌ها سرانجام اصلاح شد و استانداران یکی از گروه‌هایی بودند که از شمول استثناءها خارج شدند. حالا باید در روزهای آینده منتظر اجرای این قانون و وداع جمعی از مدیران وزارت کشور با پست‌های مدیریتی باشیم.

هنوز مقام‌های رسمی اسامی استانداران بازنشسته را اعلام نکرده اما بررسی‌های رویداد۲۴ نشان می‌دهد حداقل دوازده استاندار باید از مسئولیت خود برکنار شوند که از این جمع خباز هنوز معارفه نشده و نیکبخت 5 سال است که در مسئولیت قرار گرفته است.

همه استانداران بالای 30 سال سابقه خدمت دارند و میانگین دوره مدیریتی 12 استاندار کشور چیزی بیش از 35 سال است. یعنی 5 سال از دوره طبیعی یک کارمند بالاتر!

بالاترین دوره حضور مربوط به قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام با 41 سال سابقه است. پس از آن استانداران سیستان و بلوچستان و تهران با 39 سال سابقه حضور دارند.

جدول زیر سابقه 12 استاندار کشور را نشان می‌دهد که قانون منع به کار بازنشستگان ادامه حضور آنها را تحت‌الشعاع قرار داده است.

دوازده استاندار دولت روحانی بازنشسته می‌شوند؟
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان