تاریخ انتشار: ۰۸:۳۳ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۶

چگونه پست الکترونیکی خود را مدیریت کنیم

یکی از ابزارهایی که میتوانیم برای مدیریت پست الکترونیکی به شما معرفی کنیم، استفاده از سرویس CleanEmail است. این سرویس به شکلی کاملا حرفهای مدیریت اینباکس شما را بر عهده میگیرد. این سرویس با تمامی ایمیلهای شناخته شده نظیر جی میل، یاهو میل، آوتلوک، آیکلاد، فست میل و … سازگاری دارد.

رویداد۲۴-یکی از ابزارهایی که میتوانیم برای مدیریت پست الکترونیکی به شما معرفی کنیم، استفاده از سرویس CleanEmail است. این سرویس به شکلی کاملا حرفهای مدیریت اینباکس شما را بر عهده میگیرد. این سرویس با تمامی ایمیلهای شناخته شده نظیر جی میل، یاهو میل، آوتلوک، آیکلاد، فست میل و … سازگاری دارد. با وجود اینکه این روزها اکثر کاربران چه کاربران معمولی و چه مدیران تمامی کارهای خود از ارسال پیام گرفته تا تنظیم قرار ملاقات و دریافت اطلاعات مختلف را از طریق تلگرام انجام میدهند اما هنوز هم هستند افرادی که از ایمیل برای مطرح کردن درخواست، دریافت اطلاعات و … استفاده میکنند. اگر شما هم جز این افراد باشید حتما با یک پست الکترونیکی پر از ایمیلهای گوناگون روبه رو هستید. بخشی از این ایمیلها یا هنوز خوانده نشده و یا وقت نکرده ایم آن را در دسته بندی مشخصی بگذاریم تا در آینده به کارمان بی آید. همچنین در این بین، ایمیلهایی وجود دارند که بدون استفاده در اینباکس شما مانده اند. با بالا رفتن ایمیل های بدون استفاده در اینباکس بعد از مدتی حتما با این پیام روبه رو خواهید شد که حجم ایمیل شما روبه اتمام است. در این شرایط شاید وقت آن رسیده که دستی به سر و روی ایمیل پر حجم خود بکشید. یکی از ابزارهایی که میتوانیم برای مدیریت پست الکترونیکی به شما معرفی کنیم، استفاده از سرویس CleanEmail است. این سرویس به شکلی کاملا حرفهای مدیریت اینباکس شما را بر عهده میگیرد. این سرویس با تمامی ایمیلهای شناخته شده نظیر جی میل، یاهو میل، آوتلوک، آیکلاد، فست میل و … سازگاری دارد. کار با این سرویس بسیار ساده است. تنها کافی است آدرس ایمیل خود را در اختیار این سرویس بگذارید. در نهایت  CleanEmail خلاصهای از اطلاعات اینباکس شما شامل اینکه چند ایمیل دریافت کرده اید یا اینکه ایمیلها چند درصد فضای پست الکترونیکی شما را اشغال کرده اند، این ایمیلها مربوط به چه موضوعی است را در اختیار شما میگذارد. این اطلاعات به شما کمک خواهد کرد که چقدر پاکسازی ایمیل شما ضروری است. اگر با توجه به این اطلاعات آماری تصمیم به پاکسازی اینباکس خود گرفتید، بهتر است به بخش Quick Clean مراجعه کنید. در این قسمت میتوانید ایمیلهای اضافی در اینباکس خود را مشاهده و آنها را پاک کنید. در بین این ایمیلهای اضافی انواع خبرنامهها، اعلانهای شبکههای اجتماعی و … دیده میشود که در بسیاری از مواقع وجود آنها در اینباکس خود به صورت دسته بندی شده بی خبر بوده اید.

مدیریت ایمیل شما از طریق این سرویس کاملا امن و به شیوه رمزنگاری شدهای انجام میشود. برای استفاده از خدمات این سرویس به آدرس clean.email مراجعه کنید.

نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان