تاریخ انتشار: ۱۰:۳۰ - ۰۴ اسفند ۱۴۰۲

اتفاق عجیب حین تعقیب کانگورو توسط سگ+ فیلم

مادر کانگورو در حالی که توسط یک شکارچی تعقیب می شود به طور تصادفی بچه خود را رها می کند.

اتفاق عجیب حین تعقیب کانگورو توسط سگ+ فیلم

رویداد۲۴ حسین فلاحی: آیا تا به حال دیده‌اید که شخصی به‌طور تصادفی نوزادی را به زمین بیاندازد؟ این یک تجربه وحشتناک است که مطمئن شوید برای نوزاد خوب است. بیایید ببینیم در ویدیوی بالا چه اتفاقی می‌افتد وقتی مادر کانگورو هنگام تعقیب بچه اش  را رها می‌کند.

تعقیب کانگورو توسط سگ

کلیپ ویدیویی کوتاه تیک تاک که در پایین منتشر شده است، ما را به اقیانوسیه می برد، جایی که کانگوروها در آنجا زندگی می کنند. در این قاره، کانگوروها را می توان در استرالیا و پاپوآ گینه نو یافت. این صفحه تیک تاک این ویدیو را با 785000 دنبال کننده خود به اشتراک گذاشت. این صفحه ویدیوهای زیادی را به اشتراک می گذارند که تا 100 میلیون بازدید از حیواناتی مانند زرافه ها، پنگوئن ها، گاومیش ها، خرس ها، پرندگان و حشرات دارند.

سقوط بچه کانگورو

با شروع ویدیو، گله کوچکی از کانگوروها را می بینیم که برای نجات جان خود می دوند. کمی پشت سر آنها سگی است که به نظر می رسد دینگو است. دینگوها اشتهای زیادی برای حیواناتی مانند کانگوروها، والابی ها، خوک های وحشی و پستانداران کوچک دارند. این سگ هنگامی که او به این کانگوروها نگاه می کند، تصمیم می گیرد یکی را بگیرد.

یک مادر کانگورو در مرکز این تعقیب و گریزاست و ما می بینیم که او بچه خود را به نام جوی در کیف خود حمل می کند. مادر کانگورو در تلاشی دراماتیک برای فرار از دست این سگ، در حالی که با سرعت تمام جلوتر می دوید، به طور تصادفی بچه  اش را رها می کند. سپس سگ به تعقیب بچه کانگورومی پردازد. در نهایت دینگو تسلیم می شود زیرا نمی تواند به سرعت بچه کانگورو بدود.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: حیات وحش ، فیلم دیدنی
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان