تاریخ انتشار: ۱۶:۲۶ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۶

ضخامت ابرها از امشب افزایش می‌یابد/ موج بارشی از فردا عملیات هوایی را متوقف می‌کند

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از موج جدید سرما در منطقه سقوط هواپیما خبر داد و تاکید کرد: شرایط آب و هوایی فردا به صورتی خواهد بود که امکان پرواز بالگرد وجود نخواهد داشت و فردا عملیات به صورت زمینی ادامه پیدا می‌کند.

رویداد۲۴-مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از موج جدید سرما در منطقه سقوط هواپیما خبر داد و تاکید کرد: شرایط آب و هوایی فردا به صورتی خواهد بود که امکان پرواز بالگرد وجود نخواهد داشت و فردا عملیات به صورت زمینی ادامه پیدا می‌کند.احد وظیفه در رابطه با شرایط آب‌وهوای منطقه سقوط هواپیما تهران - یاسوج گفت: در حال حاضر آسمان منطقه صاف و بدون پوشش ابر است اما تا اواخر روز، هوا ابری شده و به تدریج به ضخامت ابرها اضافه خواهد شد و تا فردا صبح به تدریج ابرها سطح منطقه را خواهند پوشاند.

وی ادامه داد: شرایط آب و هوایی فردا به صورتی خواهد بود که امکان پرواز بالگرد وجود نخواهد داشت و فردا عملیات به صورت زمینی ادامه پیدا می‌کند. 

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه این موج تا آخر هفته ادامه خواهد داشت، اظهار داشت: فردا شاهد بارش ضعیفی از ساعت ۹ تا ۱۰ خواهیم بود که به تدریج افزایش می‌یابد. این موج تا یکشنبه تداوم خواهد داشت و به صورت متناوب شاهد بارش باران و برف خواهیم بود.

وظیفه در رابطه با پیشینه و کمینه دما تصریح کرد: شب گذشته کمینه دما در یاسوج منفی یک درجه بود، شب آینده کمینه افزایش خواهد یافت. البته در منطقه‌ و ارتفاعی که لاشه هواپیما وجود دارد دما همیشه منفی است و هر هزار متر دما هفت درجه سقوط می‌کند.

منبع: ایلنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان