تاریخ انتشار: ۱۸:۰۹ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۶

اگر بدحجاب‌ها توبه نکنند باید با آنها برخورد شود/ دغدغه ارزش‌های انقلاب و روحیه جهادگری را داریم

رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: کسانی که بدحجابی می‌کنند باید صدا کرد و به توجیه آنها پرداخت و پرسید دلیل‌شان از این کار چیست؟ تا این افراد از اقدام خود توبه کنند و اگر توبه نکردند آن دفعه باید با آنها برخورد کرد.

رویداد۲۴-رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: کسانی که بدحجابی می‌کنند باید صدا کرد و به توجیه آنها پرداخت و پرسید دلیل‌شان از این کار چیست؟ تا این افراد از اقدام خود توبه کنند و اگر توبه نکردند آن دفعه باید با آنها برخورد کرد.آیت‌الله احمد جنتی در اختتامیه مجلس خبرگان رهبری گفت: بار دیگر تاسفم را بابت رحلت آیت‌الله شاه‌آبادی عرض کرده و به خانواده ایشان تسلیت عرض می‌کنم.

وی افزود: مجلس خبرگان دغدغه ارزش‌های انقلاب، اسلام روحیه جهادگری و ایثارگری را دارد و نسبت به ولایت فقیه و مقام معظم رهبری حداکثر تاکید را داریم چراکه ستون انقلاب است و همه چیز حول محور آن است که می‌چرخد. بخاطر ولایت فقیه انقلاب شد و انقلاب پیروز شد و ما رشد کردیم و ان‌شا‌ءالله همانند زمان انقلاب خواهد بود زیرا ادامه ولایت رسول الله و امیرالمومنین است.

جنتی گفت: ما خبرگان از مسئولان انقلاب و نظام زیاد انتظار داریم. آنها باید به کار فرهنگی زیاد بپردازند. به مسائل معیشت و بیکاری بپردازند. نباید خانه عده‌ای از نان، میوه و غذا خالی باشد و آنها هیچ چیز نداشته باشند و عده‌ای از پول آنها به آلاف و علوفی برسند و اسراف کنند. این وظیفه دولت است که به حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم بپردازد.

وی با بیان اینکه ما اعضای خبرگان فردا با آرمان‌های امام راحل بیعت می‌کنیم و با مقام معظم رهبری هم دیدار می‌کنیم، گفت: از دوستان و اعضای مجلس خبرگان بابت شرکت در اجلاس تشکر می‌کنم و خوشبختانه اعضا در بحث‌ها فعالانه حضور داشتند و به بررسی مسائل پرداختند. در این نشست بابت هیات‌های اندیشه‌ورز تصمیم گیری شد و بحث کردیم و به نتیجه رسیدیم.

رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: ان شاءالله به اصول اسلامی وفادار باشیم. ما به مساله حجاب تاکید می‌کنیم زیرا از اصول مسلم اسلام است و عالمی نسبت با آن شک نداشته و همه بر آن تاکید کرده‌اند. کسانی که بد حجابی می‌کنند باید صدا کرد و به توجیه آنها پرداخت و پرسید دلیل‌شان از این کار چیست؟ تا این افراد از اقدام خود توبه کنند و اگر توبه نکردند آن دفعه باید با آنها برخورد کرد.

جنتی گفت: باید دل فقرا را در پایان سال شاد کرد هر کس می‌تواند کاری بکند باید انجام دهد باید بدانیم در خانه فقرا چه خبر است و بفهیم آیا آن چیزی که ما می‌خوریم آنها هم می‌خورند یا نه.

منبع: ایلنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان