تاریخ انتشار: ۱۳:۰۳ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۶
تعداد نظرات: ۱ نظر

نامه احمدی نژاد به سردار سلیمانی

محمود احمدی نژاد، رئیس دولت نهم و دهم برای سردار قاسم سلیمانی نامه نوشت.
محمود احمدی نژاد، رئیس دولت نهم و دهم برای سردار قاسم سلیمانی نامه نوشت.
 
به گزارش دولت بهار، متن این نامه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
عزیز ارجمند
با سلام و آرزوی سلامتی و موفقیت
در نامه قبلی اطلاع دادم که دستگاه قضایی که باید مظهر عدالت و پاکی باشد ، متاسفانه به بهانه برخی مراودات کاری بین بنده و شما، اصرار دارد که برادری انقلابی و پاک را ، البته با انگیزه و هدف سیاسی ، به سنگین ترین مجازاتها محکوم نماید.
حداقل انتظار این است که بنده و شما ، نه برای حفظ خود و خوشنودی اصحاب قدرت ، بلکه برای رضای خداوند حکیم دانا، به گونه ای عمل نمائیم که شریک این ظلم بزرگ تلقی نشویم.
تردید ندارم که به زودی حقیقت بار دیگر در آسمان ایران سربلند، فروزانتر از همیشه خواهد درخشید و اصحاب قدرت و ثروت که بر انقلاب و عزت ملت ، چنگ آویخته اند، از ساحت ملت بزرگ زدوده خواهند شد. ان شاء الله.

برادر شما – محمود احمدی نژاد
1396/10/21
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
United States
|
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۶
1
0
همه جريان ها هم که مخالف يگانه دولت عدالت و انقلابی و جهادی و اسلامی و ايثارگری و حزب الهی و شهيد پرور و در کل مردمی حقيقی باشند ، همچون طاغوت 1357 در مقابل عزم و اراده 25000000 برای عدالت مطلوب سيد مولا علی ع به اتکاء حجت و طبع الله اکبر ، هرچه زودتر از مخالفت با مطالبات و حقوق و عدالت مطلوب اکثريت و از تحقير و تضعيف و دشمنی عام با امت واحدۀ انقلاب اسلامی حقيقی دست بردارند تا همچون 10 سال اخير شاهد بودند همچون سنگ وزين ظلم در باتلاق حق و عدالت مطلوب سيد مولا علی ع هر روز و هر بار بيشتر خود را همچون طاغوت 1357 بی عزت و مغروق ابدی نسازند. مردم و دولت نهم و دهم ضد طاغوت حقيقی چه جمهوری طاغوتی ، چه سلطنتی طاغوتی ،
طاغوت طاغوت است دشمن مستضعف و عدالت و اسلام ،
نوکران شکم باره و اشرافيت پرستان فريب تبليغ و سياست و زر و ثروت را عليه حقوق برادری و برابری عموم مردم سر می کشند ،
عبادالله حقيقی فريب مقامات تبليغات رسانه ای و بهشت ظلم و فساد را نخواهند خورد و سربازان بی نام و سرداران بی سر حقيقی در زمان و موعد حمايت قائم حق الله عج ، همچون 1357 عليه انواع طاغوت های رنگين اصلی و نوين بدلی تک تک و جزئی و کلی و صغير و کبير را هربار به نوبت شهادت می دهند. تا ياد بگيرند با خون ملت ، شراب و معجون ظلم و اشرافيت و مهمانی و سورچرانی نتوان ساخت و نوشيد و حرمت و کرام و دوام محفوظ داشت.
خون شهيدان افزايش می يابد اما هدر نخواهد شد.
نظرات شما
پیشخوان