تاریخ انتشار: ۱۱:۲۹ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۶
تعداد نظرات: ۱ نظر

کشف کیف جواهرات 100 هزار دلاری در زباله ها

زنی که در یک اتفاق جواهراتی به ارزش 100 هزار دلار را دور انداخته بود پس از ساعت ها جست و جو در میان زباله ها گنجش را پیدا کرد.

رویداد۲۴-زنی که در یک اتفاق جواهراتی به ارزش 100 هزار دلار را دور انداخته بود پس از ساعت ها جست و جو در میان زباله ها گنجش را پیدا کرد. این زن که اهل جورجیای آمریکا بود بطور تصادفی جواهراتی به ارزش 100 هزار دلار را به داخل سطل آشغال انداخته بود. پنج کارگر تخلیه و دفن زباله پس از دریافت این گزارش با صرف 3 ساعت جستجو در میان حدود 10 تن زباله سرانجام جواهرات این زن را پیدا کردند.

تنها سرنخی که این کارگران داشتند این بود که جواهرات در داخل یک کیف سیاه رنگ قرار داده شده بودند. این جواهرات شامل سه گردنبند و یک دستبند از جنس الماس بود. این زن پس از آنکه متوجه شد که جواهراتش را به همراه آشغال بیرون انداخته است بلافاصله با تیم تخلیه و دفن زباله تماس گرفت. سرپرست این کارگران با تقدیر از این پنج کارگر پیدا کردن این جواهرات را در میان 10 تن زباله ظرف 3 ساعت را یک کشف معجزه آسا نامید.

 

 

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
United States
|
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۶
0
0
عجب کفار و نامسلمونی هايی!
مسئولان طراح معجزات نجومی همينجا بهترين خدمات قانونی و مديريت رسمی رو برای فوق اين مبالغ بصورت سازمانی و تخصصی و جهادی و انقلابی برای تمام ملت انجام می دهند. فقط و فقط بايد فکر جهانی ساختنش هم باشند!
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان