تاریخ انتشار: ۱۹:۱۹ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۶

استقبال مردم از سوخت‌رسانی سیار در پایتخت

مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران با بیان اینکه 50 خودرو سوخترسان سیار در غرب تهران فعال هستند، گفت: استقبال مصرف کنندگان از این طرح مطلوب ارزیابی می شود.

رویداد۲۴-مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران با بیان اینکه 50 خودرو سوخترسان سیار در غرب تهران فعال هستند، گفت: استقبال مصرف کنندگان از این طرح مطلوب ارزیابی می شود.
 

مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران با بیان اینکه 50 خودرو سوخترسان سیار در غرب تهران فعال هستند، گفت: استقبال مردم از این طرح مطلوب ارزیابی می شود.
سید محمد رضا موسوی خواه در گفتگو با "" اظهار کرد: ایران پنجمین کشور دارنده خودروهای سوخترسان سیار در دنیا است.
او ادامه داد: قیمت فروش بنزین در این طرح تکلیفی است. یعنی همان هزار تومان برای هر لیتر که در جایگاه ها به فروش می رسد. اما عرضه کننده هزینه خدمات را از متقاضی دریافت می کند؛ مانند سایر اپلیکیشن های خدمات رسان و یا پیک موتوری.
موسوی خواه مرحله دوم طرح را پوشش کل سطح تهران دانست و افزود: هدف اصلاح و توسعه طرح است. گام های اولیه برداشته شده و به مرور این طرح در تهران و سپس در کل ایران اجرا خواهد شد.
او در خصوص طرح برند سازی جایگاه های عرضه سوخت نیز اظهار کرد: 300 جایگاه الان در این طرح قرار گرفته اند اما قیمت فروش بنزین تغییری نکرده است.
مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران از مردم خواست که طی ایام نوروز در صورت مشاهده هر گونه مشکل در جایگاه ها با شماره ۰۹۶۲۷ به طور شبانه روزی تماس گرفته و انتقادات و پیشنهادات خود را مطرح کنند. هرچند که از روزهای نخست اسفند ماه امسال ۲۰۰ گروه نظارتی به جایگاه های کل کشور سرکشی کرده وضعیت کیفیت، کمیت، نوع خدمات رسانی، نظافت و زیبا سازی جایگاه ها را مورد ارزیابی دقیق قرار داده اند.
 

نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان