تاریخ انتشار: ۲۳:۵۱ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷
تعداد نظرات: ۳ نظر

هرگونه نفاق‌افکنی در بین اقوام این کشور بزرگ، گناهی نابخشودنی است

مشاور رئیس‌جمهور در امور اقلیت‌های دینی و مذهبی با اظهار تاسف از سوءبرداشت ایجاد شده از یک مصاحبه، همگان را به مراقبت در قضاوت‌ها و موضع‌گیری‌هایی که به انسجام ملی ضربه می‌زند، توصیه کرد.

رویداد۲۴-مشاور رئیس‌جمهور در امور اقلیت‌های دینی و مذهبی با اظهار تاسف از سوءبرداشت ایجاد شده از یک مصاحبه، همگان را به مراقبت در قضاوت‌ها و موضع‌گیری‌هایی که به انسجام ملی ضربه می‌زند، توصیه کرد.حجت‌‌الاسلام والمسلمین علی یونسی در این باره گفت: همچون همیشه تاکید می‌کنم که بدون تصور این رنگین کمان زیبای قومیت‌‌‌ها، زبان‌‌‌ها و گویش‌‌ها و مذاهب و اندیشه‌‌‌های متفاوت و متنوع، ملتی به نام ایران در صحنه روزگار وجود خارجی نخواهد داشت. علی‌‌الخصوص شهروندان آذری ترک‌‌‌زبان‌مان که تاریخی مشحون از نجابت و شرافت و حمیت دارند از ستون‌‌‌های استوار هویت و موجودیت ملی ما به شمار می‌‌‌آیند و خدمات ایشان به ایران از کهن‌‌‌‌‌ترین ازمنه تا دوره صفویه و مشروطه، تا دوران اخیر و زمان حاضر غیر قابل انکار است.

وی با بیان اینکه ملت با بصیرت آذربایجان و عاشق سربلندی ایران، نیک می‌‌‌دانند که در این برهه تاریخی که انسجام ملی از اولویت‌‌‌‌های اصلی توسعه کشور است، اظهار داشت: هرگونه نفاق‌‌‌افکنی در بین اقوام کشور گناهی نابخشودنی است و همگان باید در قضاوت‌‌ها و موضع‌‌‌گیری‌‌هایمان، پاس این امر مهم را داشته باشیم.

منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۴
0
0
واقعا
ناشناس
|
United Kingdom
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۷
0
0
دم نویسنده گرم مقصر ان نژادپرستان بی هویت هستند که مدام بر علیه اقوام اظهارات کذبی بکنند
ناشناس
|
United Kingdom
|
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۸
0
0
انهایی که جوکهای قومیتی اختراع میکنند خودفروخته هستند و بی خانواده و موجبات جنگهای قومیتی میشوند
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان