تاریخ انتشار: ۱۰:۲۴ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵

مرگ دلخراش كودك 2 ساله هنگام بازي

رویداد۲۴- پسر بچه دو ساله‌اي هنگام بازي از بالكن طبقه چهارم خانه‌شان به داخل كوچه سقوط كرد و جان خود را از دست داد.

به گزارش جوان، ساعت 15:30 روز چهارشنبه اول ارديبهشت ماه قاضي سعيد احمدبيگي بازپرس ويژه قتل دادسراي جنايي تهران با تماس تلفني مأموران كلانتري 114 غياثي از مرگ مشكوك كودك دو ساله‌اي در منطقه محلاتي باخبر شد. لحظاتي پس از آن بازپرس در محل حادثه كوچه لنگرودي حوالي خيابان بهزادي به تحقيق پرداخت.

 نخستين بررسي‌ها نشان داد كودك دو ساله‌اي به نام پرهام هنگام بازي از بالكن خانه‌شان در طبقه چهارم به داخل كوچه سقوط كرده كه پس از حادثه به بيمارستان بازرگان منتقل شده و در آنجا بر اثر شدت جراحات فوت كرده است. همچنين مشخص شد كودك فوت كرده همراه پدر و برادر 11 ساله‌اش در اين خانه زندگي مي‌كرده و لحظه حادثه در خانه تنها بوده است.

 پدر پرهام گفت: من با همسرم اختلاف دارم به همين دليل مدتي است او قهر كرده و از خانه رفته و من و دو پسرم را تنها گذاشته است. روز حادثه پرهام در خانه تنها بود و من پسرم را با موتورسيكلت به مدرسه رساندم و هنگام بازگشت با اين صحنه دلخراش روبه‌رو شدم.

همزمان با انتقال جسد به پزشكي قانوني قاضي سعيد احمدبيگي به مأموران دستور داد ضمن تحقيق از همسايه‌ها درباره اين حادثه از مادر پرهام نيز تحقيق شود. 

برچسب ها: رویداد24 ، بازی ، کودک ، مرگ ، دلخراش
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان