تاریخ انتشار: ۱۹:۵۲ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۷

اجرای طرح‌های آبرسانی و بهره‌برداری از خطوط انتقال آب شرب در شهرهای جنوب شرق استان تهران

مراسم بهره‌برداری از خطوط انتقال آب شرب از سد ماملو به شهرهای قرچک و ورامین و آبرسانی به شهرهای جنوب شرق استان با حضور وزیر نیرو و استاندار تهران برگزار شد.

رویداد۲۴-مراسم بهره‌برداری از خطوط انتقال آب شرب از سد ماملو به شهرهای قرچک و ورامین و آبرسانی به شهرهای جنوب شرق استان با حضور وزیر نیرو و استاندار تهران برگزار شد.عملیات اجرایی انتقال آب به شهرهای جنوب شرق استان تهران و شهرهای قرچک و ورامین از سد ماملو با اعتباری بالغ بر ٣٨٤میلیارد ریال آغاز شد.

همچنین بهره برداری از عملیات انتقال و خطوط اصلی وتوزیع آب شرب به شهرهای قرچک و ورامین با حضور اردکانیان وزیر نیرو و مقیمی استاندار تهران صورت گرفت.

عملیات اجرایی خط انتقال آب به شهر قرچک در سال ٩٤آغاز و برای اجرای این طرح اعتباری بالغ بر ٤٥٢میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی هزینه شده است.

همچنین در جریان سفر استاندار تهران و وزیر نیرو به شهرهای جنوب شرق استان ،بهره برداری از خط انتقال و خطوط اصلی توزیع آب شرب شهر ورامین به طول ١٤کیلومتر و اعتباری بالغ بر ٢٧٤میلیارد ریال آغاز شد.

بر پایه این گزارش  بهره برداری از ١٠٠کیلومتر اصلاح وتوسعه شبکه توزیع آب و همچنین اصلاح ،توسعه شبکه وحفر وتجهیز چاه های آب شرب بین شهرهای پیشوا_ورامین _قرچک با اعتباری بالغ ٣٧٤میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی آغاز شد.

منبع: ایلنا
برچسب ها: انتقال ، شهرهای
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان