تاریخ انتشار: ۱۲:۰۱ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۷

فتاح: مقاومت نقشه آمریکا را به باد داد/ فلسطینی‌ها پرشورتر از گذشته در حال مبارزه با رژیم صهیونیستی هستند

رئیس کمیته امداد با بیان اینکه اقدام آمریکا درخصوص انتقال سفارت خانه اش به بیت المقدس یک شیطنت بود، خاطرنشان کرد: آمریکا با این کار می‌خواست روال را عوض کند اما به هیچ جا نرسید و بعد از آن دیدیم که انتفاضه چه قیامی کرد و نقشه آنها را بر باد داد.

رویداد۲۴-رئیس کمیته امداد با بیان اینکه اقدام آمریکا درخصوص انتقال سفارت خانه اش به بیت المقدس یک شیطنت بود، خاطرنشان کرد: آمریکا با این کار می‌خواست روال را عوض کند اما به هیچ جا نرسید و بعد از آن دیدیم که انتفاضه چه قیامی کرد و نقشه آنها را بر باد داد.پرویز فتاح در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس درباره انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس گفت: آمریکا با این کار می‌خواست زهر خود را بریزد اما هیچ خللی در مقاومت ایجاد نشده است.

وی ادامه داد: مقاومت در حال حاضر از گذشته جسورتر و پرشورتر شده است و علیه رژیم صهیونیستی قیام کرده است.

رئیس کمیته امداد با بیان اینکه این کار آمریکا یک شیطنت بود، خاطرنشان کرد: آمریکا با این کار می‌خواست روال را عوض کند اما به هیچ جا نرسیده و بعد از آن دیدیم که انتفاضه چه قیامی کرد و نقشه آنها را بر باد داد.

وی ادامه داد: دنیا نیز به جز خواص و دوستان آمریکا هیچ توجهی به این اقدام آمریکا نکرده و ملت‌ها اجازه نخواهند داد که آمریکا از این اقدامش بهره ببرد.

منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان