تاریخ انتشار: ۱۲:۱۸ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۷

امیری: ترامپ هیچ فهم سیاسی ندارد/ بررسی لایحه پالرمو در کمیسیون امنیت ملی

معاون پارلمانی رییس‌جمهور در خصوص اقدام آمریکا در خصوص اقدام انتقال سفارت خود از تلاویو گفت: آمریکا با این اقدام مرگ اسرائیل را جلوتر انداخت و نشان داد ترامپ هیچ فهم سیاسی ندارد.

رویداد۲۴-معاون پارلمانی رییس‌جمهور در خصوص اقدام آمریکا در خصوص اقدام انتقال سفارت خود از تلاویو گفت: آمریکا با این اقدام مرگ اسرائیل را جلوتر انداخت و نشان داد ترامپ هیچ فهم سیاسی ندارد.حسینعلی معاون پارلمانی رییس‌جمهور در جمع خبرنگاران در خصوص لایحه پالرمو گفت: این لایحه اکنون در کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در حال بررسی است و انتظار داریم هفته آینده به صحن علنی برود.

وی در خصوص اقدام آمریکا در خصوص اقدام انتقال سفارت خود از تلاویو گفت: آمریکا با این اقدام مرگ اسرائیل را جلوتر انداخت و نشان داد ترامپ هیچ فهم سیاسی ندارد.

امیری ادامه داد: شعارهای ترامپ در خصوص حقوق بشر چیزی بجز حرف نیست و تنها چیزی که برای وی اهمیت ندارد خون مسلمان است. انتقال سفارت آمریکا به تل آویو و بیت المقدس به نوعی دهن‌کجی به مسلمانان کل دنیا است. بیت المقدس متعلق به جهان اسلام و اولین قبله مسلمین است.

وی ادامه داد: تا پیش از ۷۰، ۸۰ سال گذشته اسرائیل کجا بوده است. اصلا اسرائیلی در این سرزمین وجود نداشته و آن سرزمین متعلق به مسلمانان است. این کاری که ترامپ انجام داد در واقع دهن‌کجی به همه مسلمانان بوده و طبیعتا مسلمانان هم نباید نسبت به این ا قدام عجیب و نابخردانه ترامپ ساکت باشند.

امیری افزود: هر کدام به نوعی با اقدامات دیپلماسی و یا اقدامات مادی و معنوی باید از مردم ستمدیده و مظلوم فلسطین دفاع کنیم و در مقابل رژیم کودک‌کش اسرائیل و صهیونیست‌ها و حامیان آنها به ویژه ترامپ بایستیم.

منبع: ایلنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان