تاریخ انتشار: ۲۰:۵۶ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۷

دستگیری 15 ‌متهم‌ جرائم اقتصادی در خراسان شمالی

فرمانده انتظامی استان خراسان‌شمالی گفت: در بخش مبارزه با جرایم اقتصادی که شامل حوزه‌های فرار مالیاتی، زمین‌خواری، دریافت تسهیلات نابه‌جای بانکی و ربا‌خواری می‌شود، ۱۵ نفر متهم دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

رویداد۲۴-فرمانده انتظامی استان خراسان‌شمالی گفت: در بخش مبارزه با جرایم اقتصادی که شامل حوزه‌های فرار مالیاتی، زمین‌خواری، دریافت تسهیلات نابه‌جای بانکی و ربا‌خواری می‌شود، ۱۵ نفر متهم دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

زمین‌خواری، دریافت تسهیلات نابجای بانکی و ربا‌خواری می‌شود 15 نفر متهم دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

سردار مظاهری با بیان این مطلب که در حوزه اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان 16 فقره پرونده تشکیل شده است اذعان داشت: 16 فقره پرونده در اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان تشکیل که از این بین دو فقره جعل و کلاهبرداری کشف و 2 نفر هم به دلیل تصادف ساختگی دستگیر شده‌اند. همچنین در این اداره تاکنون 9 سرقت، دو فقره سرقت به عنف کشف و3 نفر هم دستگیر شده‌اند.

فرماندهی انتظامی خراسان شمالی در خصوص کشف جرائم در دو ماهه ابتدای سال افزود: 28 فقره سرقت از مغازه، 107 فقره سرقت از منزل، 15 فقره سرقت خودرو، 82 فقره سرقت موتورسیکلت، 6 مورد قاب زنی و 7 مورد سرقت به عنف صورت گرفته است که در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته به ترتیب 3، 2، 40، 12، 66 و 66 درصد کاهش داشته است.

سردار مظاهری در پایان به دستگیری عوامل سرقت به عنف در آرایشگاه زنانه بجنورد در کمتر از 48 ساعت اشاره کرد و افزود: خوشبختانه با حضور به‌موقع ماموران پلیس آگاهی، اداره اطلاعات و کلانتری محله در صحنه جرم و انجام بررسی‌های میدانی در یک عملیات غافلگیرانه سارقین در مخفیگاه خود دستگیر شدند و گوشی همراه، طلا و جواهرات افراد حاضر در آرایشگاه به آن‌ها بازگردانده شد.

نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان