تاریخ انتشار: ۱۴:۱۱ - ۰۵ تير ۱۳۹۷
نماینده قم:

ظریف قمار برجام را باخته است/ باید به دولت کمک کنیم

نماینده قم گفت: اگر ما منتقدان دولت دست این قمارباختگان را نگیریم، همه چیز را خواهند باخت. ما باید به ظریف کمک کنیم تا بتواند بلند شود، چراکه دولت همه تخم‌مرغ‌ها را در سبد برجام گذاشت و این سبد زمین خورد و تخم‌مرغ‌ها شکست.
ظریف قمار برجام را باخته است/ باید به دولت کمک کنیم

رویداد۲۴ احمد امیرآبادی فراهانی در حاشیه جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی با حضور در جمع خبرنگاران درباره اظهارات محمدجواد ظریف که گفته بود باید مسائل سیاسی را کنار بگذاریم، گفت: آقای ظریف راست می‌گوید قمار باخته‌ها همیشه این طور صحبت می‌کنند ظریف یک قمار باخته است، او قمار برجام را باخته است و اگر ما منتقدان دولت دست این قمارباختگان را نگیریم، همه چیز را خواهند باخت. ما باید به ظریف کمک کنیم تا بتواند بلند شود، چراکه دولت همه تخم‌مرغ‌ها را در سبد برجام گذاشت و این سبد زمین خورد و تخم‌مرغ‌ها شکست.

نماینده مردم قم افزود: ما در راستای کمک به دولت هر طرح و لایحه‌ای را که از سوی دولت به مجلس ارائه شود، سریعا در دستور کار قرار می‌دهیم و بررسی می‌کنیم.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: عدم تصویب کنوانسیون‌های خارجی نشان از این ندارد که مجلس برای حل مشکلات اقتصادی با دولت همراه نیست.

این عضو هیات رئیسه در پاسخ به سوالی درباره fatf گفت: fatf ، چهل و شش شرط برای کشور گذاشته است و دولت آن را به ۴ لایحه یعنی دو کنوانسیون و دو قانون تقسیم کرده است. آمار نشان می‌دهد که وقتی fatf ما را در لیست سیاه گذاشته بود و تحریمی هم وجود نداشت ما مشکل اقتصادی نداشتیم. اما وقتی تعلیق شدیم تحریم‌ها وجود داشت و نتوانستیم از ارتباطات بین المللی استفاده کنیم.

وی تاکید کرد: وقتی تحریم‌ وجود دارد fatf معنایی ندارد

ادامه دارد

منبع: ایلنا
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان