تاریخ انتشار: ۱۸:۳۱ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵

برگزاری انتخابات از ساعت 8 تا 18 فردا

رئیس ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه پوشش رسانه‌ای انتخابات توسط ۲۵۰ خبرنگار داخلی و خارجی انجام می‌شود،‌ گفت: رأی‌گیری از ساعت ۸ صبح فردا تا ۶ بعدازظهر انجام می‌شود.
رویداد۲۴- رئیس ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه پوشش رسانه‌ای انتخابات توسط ۲۵۰ خبرنگار داخلی و خارجی انجام می‌شود،‌ گفت: رأی‌گیری از ساعت ۸ صبح فردا تا ۶ بعدازظهر انجام می‌شود.

محمدحسین مقیمی رئیس ستاد انتخابات کشور پس از بازدید از ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی فردا جمعه ۱۰ اردیبهشت ماه در ۵۵ حوزه انتخابیه و در ۲۱ استان برگزار می‌شود، اظهار داشت: تمام ملزومات لازم از جمله تعرفه‌ها و صندوق‌های اخذ رأی مورد نیاز به تمام استان‌ها و حوزه‌های انتخابیه ارسال شده است.

مقیمی تأکید کرد: نیروی انتظامی برای استقرار امنیت در زمان برگزاری انتخابات آمادگی کامل دارد و همچنین تمام دستگاه‌های اجرایی که قرار است در روند برگزاری انتخابات کمک‌های لازم را داشته در بالاترین سطح آمادگی قرار دارند.

وی گفت: بیش از ۱۷ میلیون واجد شرایط رأی دادن هستند و حدود ۱۹ میلیون تعرفه با هماهنگی شورای نگهبان چاپ و ارسال شده است.

مقیمی از مردم دعوت کرد پای صندوق‌های رأی حضور یابند و اظهار داشت : رأی‌گیری از ۸ صبح فردا آغاز و تا ساعت ۶ بعدازظهر ادامه خواهد داشت.

رئیس ستاد انتخابات کشور در پاسخ به این سوال که آیا مدت زمان رأی‌گیری تمدید می‌شود یا خیر، گفت: در حوزه‌های انتخابیه که لازم باشد زمان رأی‌گیری تمدید شود با نظر وزیر کشور انجام خواهد شد.

وی درباره پوشش رسانه‌‌ای این رخداد مهم نیز، گفت: فردا یعنی روز انتخابات حدود ۲۵۰ خبرنگار داخلی و خارجی این رویداد بزرگ را مخابره می‌کنند.

منبع: مهر
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان