تاریخ انتشار: ۱۲:۲۹ - ۳۱ تير ۱۳۹۷

تیوولی تولید داخل 35 درصد ارزان تر از نوع وارداتی به بازار می آید (+جزئیات)

کار تولید را در ابتدا با داخلی سازی 20 درصدی آغاز می کنیم که این روند در ادامه بیشتر خواهد شد. همچنین قمیت تیوولی تولید داخل با شرایط فعلی 35 درصد از نوع وارداتی ارزان تر خواهد بود.

رویداد۲۴-کار تولید را در ابتدا با داخلی سازی 20 درصدی آغاز می کنیم که این روند در ادامه بیشتر خواهد شد. همچنین قمیت تیوولی تولید داخل با شرایط فعلی 35 درصد از نوع وارداتی ارزان تر خواهد بود. مسئولان شرکت رامک خودرو روز گذشته با حضور در جمع خبرنگاران از احداث کارخانه خودرو سازی برند کره ایی در ایران خبر داده و از ورود اولین محصول داخلی خود تا اسفند ماه به بازار گفتند.

تصمیمی نبود که امروز به فکر آن افتاده باشیم بلکه از چند سال پیش به فکر تولید بودیم و در حال برنامه ریزی و کارهای زیر ساختی این کارخانه بودیم.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه با توجه به حضور طولانی خودروهای سانگ یانگ و حتی تیوولی در ایران چرا زودتر برنامه تولید خودرو مطرح نشده است گفت: ما از سال 91 در زمینه تولید خودرو در حال فعالیت هستیم ولی ارتباط خوبی که هم اکنون با سانگ یانگ داریم آن زمان نبود. هرچند که قطعا زمانی که یک محصول بخواهد در داخل تولید شود در ابتدا باید بازاریابی مناسب برای آن انجام شود که در مورد این خودروها با توجه به اینکه درخواست بازار برای آن وجو دارد ما از سال گذشته استارت برنامه تولید را زدیم که تا پایان سال اولین خودرو به بازار عرضه می شود.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
Created by potrace 1.16, written by Peter Selinger 2001-2019
پیشنهاد
پیشخوان