تاریخ انتشار: ۰۲:۴۹ - ۱۷ مرداد ۱۳۹۷

آخرین وضعیت مربی جامائیکایی برای همراهی استقلال

رئیس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال گفت: در صورتی که مدارک ارسالی باشگاه استقلال کامل باشد، خوشحال می‌شویم مربی جامائیکایی این تیم روی نیمکت بنشیند.
آخرین وضعیت مربی جامائیکایی برای همراهی استقلال

رویداد۲۴ میرشاد ماجدی درباره مشکل مدرک مربیگری میگوئیل کولی، مربی جامائیکایی استقلال برای نشستن روی نیمکت آبی‌پوشان در لیگ برتر اظهار داشت: کاری نداریم که کولی در لیگ قهرمانان آسیا روی نیمکت استقلال می‌نشیند. AFC یک قانونی دارد و ما هم قانون خودمان را داریم. اگر اسناد باشگاه استقلال در رابطه با مربیگری کولی به دست‌مان برسد، خوشحال می‌شویم کارشان راه بیافتد و او روی نیمکت بنشیند.

او افزود: با حضور امیرحسین فتحی در باشگاه استقلال، نامه‌ای خطاب به بنده در رابطه با کولی ارسال کردند که با احترام نامه را پاسخ داده و گفتیم باید به دبیرکل فدراسیون فوتبال نامه بفرستید. تا الان هم در اتوماسیون اداری ما نامه‌ای با این موضوع نیامده است.

رئیس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: مدارکی که می‌خواهیم، طبق آیین‌نامه ما کامل نیست. ما نظام هماهنگ جدید (قوانین جدید) را نوشته‌ایم، اما چون دیر به سازمان لیگ ارائه شده است، اعلام کردیم که تیم‌ها طبق قوانین سال گذشته مدارک خود را تحویل بدهند. اگر مدارکی که بفرستند، حتی طبق قوانین سال گذشته باشد، نه تنها مربی استقلال، بلکه هر مربی دیگری کارش راه بیفتد، خوشحال می‌شویم.
منبع: تسنیم
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان