تاریخ انتشار: ۱۰:۰۵ - ۲۰ مرداد ۱۳۹۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
حجت‌الاسلام مسیح مهاجری:

جریان انحرافی داخلی با سلطنت‌طلبان و منافقین همراهی می‌کنند

مدیرمسئول روزنامه جمهوری اسلامی گفته است راس جریان انحرافی در داخل با خوانندگان فراری، عناصر نیمه جان پهلوی و منافقین همراهی می‌کند
 رویداد۲۴ حجت الاسلام والمسلمین مسیح مهاجری در سرمقاله روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: سعدی، در گلستان در وصف افراد بی‌انصاف، عباراتی دارد که از جمله آنها این است: «یکی از ملوک بی‌انصاف، پارسائی را پرسید که از عبادت‌ها کدام فاضل‌تر است؟ گفت: تو را خواب نیمروز تا در آن یک نفس، خلق را نیازاری.»

آنچه سعدی در این حکایت زیبا آورده، بر احوال بعضی سخن سرایان این روزهای کشور ما منطبق است، کسانی که منفی‌بافی علیه همگان را در برنامه کاری خود قرار داده‌اند تا به مردم بگویند ما دلسوز شمائیم و اگر می‌خواهید کشور به صلاح و سداد برسد، به من رای بدهید که اگر چنین کنید ایران گلستان می‌شود.

دو روز پیش در فضای مجازی دیدم یکی از اعضاء شورای اسلامی یکی از شهرها در جمع شورای عالی استان از استان خود چنان بد گفت که گوئی این استان به خاک سیاه نشسته و تا چند روز آینده از نقشه کشور حذف خواهد شد!

با دیدن و شنیدن این منفی بافی پرو پیمان به یاد سخنرانی میان دستور یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی افتادم که چندی قبل اوضاع کل کشور را چنان منفی ترسیم کرده بود که گوئی دیگر کشوری به نام ایران مجال باقی ماندن بر روی نقشه جهان ندارد!

با یکی از مدیران ارشد نظام درباره چرائی این بی‌انصافی‌ها صحبت می‌کردم، گفت وقتی به شهرستان‌ها برای افتتاح طرح‌ها می‌روم، بعضی از نمایندگان مجلس به جای اینکه از آن طرح‌ها سخن بگویند یا درباره آنچه انجام شده و آنچه باید انجام شود حرفی بزنند، تمام وقت خود را به منفی بافی و بدگوئی از آنچه در 40 سال گذشته صورت گرفته اختصاص می‌دهند. این مدیر ارشد می‌گفت وقتی از این نمایندگان می‌پرسم چرا منفی صحبت می‌کنید و از اینهمه خدمت که در طول چهار دهه گذشته صورت گرفته چیزی نمی‌گوئید؟ جوابشان این است که رقبای ما کارهای تبلیغاتی خود برای انتخابات آینده را شروع کرده‌اند و با ایراد و اعتراض به همه چیز درصدد جلب توجه مردم به خود هستند و ما اگر چنین نکنیم از آنها عقب می‌افتیم و در دور بعدی به مجلس راه پیدا نخواهیم کرد!

متاسفانه این افراد، سخنان سراسر منفی خود را در قالب فیلم‌های کوتاه روانه فضای مجازی می‌کنند تا با سوءاستفاده از این فضا و مسابقه‌ای که اکنون برای چهره شدن از طریق مخالف خوانی علیه نظام به راه افتاده، خود را انقلابی نشان بدهند و ساده اندیشانی که در جامعه وجود دارند را نردبان ترقی خود قرار دهند و به اهداف و مطامع مادی و دنیائی خود برسند هر چند به قیمت تخریب کشور آنهم با نهایت بی‌انصافی. اینکه عده‌ای از دشمنان ایران و نظام اسلامی مشغول تخریب باشند امری طبیعی است ولی اینکه عده‌ای با چهره دوست نما و درحالی که مسئولیتی در نظام دارند از نردبان تخریب بالا بروند و بخواهند خود را تثبیت کنند و یا به مناصب بالاتر برسانند، غیرقابل قبول است.

بالاروندگان از نردبان تخریب، همسرایان ترامپ و پمپئو و نتانیاهو و محمد بن سلمان هستند که برای متوقف ساختن نظام جمهوری اسلامی در 40 سالگی هم قسم شده‌اند و با استفاده از خوانندگان فاسد فراری، ترانه 40 سال کابوس می‌سازند و عناصر نیمه جانی همچون رضا پهلوی و منافقین را با آمپول‌های تقویتی به صحنه می‌آورند و در داخل نیز راس جریان انحرافی به شکل دیگری با آنها همراهی می‌کند.

از این موج آلوده هم ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی عبورخواهند کرد و این برف هم آب خواهد شد ولی روسیاهی برای کسانی خواهد ماندکه با به راه اندازندگان این موج همراهی می‌کنند و می‌خواهند از نردبان تخریب بالا بروند. پاسخ مردم هوشیار ایران به این عناصر بی‌انصاف این است که به خواب نیمروز برو «تا در آن یک نفس، خلق را نیازاری.»

 
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
0
0
بد نیست یه نظری به جملات وسخنرانی ومناظرات آقای روحانی در حین تبلیغات انتخاباتی 96 انداخته شود تا مشخص گردد چه کسی از نردبان تخریب بالا رفته
ضمنن ظاهرا حضرات یادشان رفته سیاه نمایی هایی که در طول هشت سال دولت قبل انجام داده اند
حالا که دارند میوه آن را میچینند ظاهرا کال در آمده
خجالت هم خوب چیزی است که بعضی ها یاد نگرفتند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
0
0
مسیح مهاجری در خلط مباحث سیاسی تصور می کند خیلی زرنگ است و نابغه تخریب کسانی است که منافع خودرا نسبت به آنها ترجیح می دهد .
مرد حسابی همه آنچه را می گویی درباره خودت بیش از هر کسی و هرگروهی صادق است. بسیار متاسف باید بود از اینکه روزنامه ای با نام مقدس جمهوری اسلامی در تحت اختیار توست. هرچند منافقین از ابتدا در حزب و روزنامه جمهوری اسلامی نفوذ کردند و از همین پایگاه قبل از ترور فیزیکی شهید بهشتی و یارانش اورا ترور شخصیتی کردند. و هنوز ادامه دارد....
نظرات شما
پیشخوان