تاریخ انتشار: ۲۳:۲۳ - ۲۴ مرداد ۱۳۹۷
تعداد نظرات: ۳ نظر

احتمال واردات خودروهای خارجی قوت گرفت

احتمال دارد دولت با باز شدن سایت ثبت سفارش خودرو به صورت محدود و در حد پاسخگویی به ثبت نام کنندگان خودرو در ماه های گذشته موافقت کند.
احتمال واردات خودروهای خارجی قوت گرفت
رویداد۲۴ مجتبی خسروتاج معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: پس از بررسی های دقیق احتمال باز شدن سایت ثبت سفارش خودرو وجود دارد.

وی افزود: از معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت خواسته شده است که اطلاعات مربوط به تعداد مجوزهای پیش فروش خودرو توسط نمایندگی های رسمی را اعلام کند. اگر مجوزهای پیش فروش خودرو با میزان پیش فروش نمایندگی های رسمی همخوانی داشته باشد، احتمال دارد که ممنوعیت ثبت سفارش خودرو برای این مجموعه ها برداشته شود تا شرکت ها بتوانند به تعهدات خود عمل کنند.

خسروتاج تصریح کرد:تا هفته آینده وضعیت باز شدن سایت ثبت سفارش خودرو بررسی خواهد شد. البته اجازه واردات خودرو به خاطر آنکه ممنوع شده بود، باید از مجموعه های بالاتر تایید شود.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۵
0
1
واردات را آزاد کنید تعرفه ظالمانه را بردارید و قیمتگذاری خودروهای تولید داخل را هم به خودشان بسپارید بگذارید رقابتی منطقی بوجود بیاد و مردم هم کم مورد ظلم واقع شوند تمام دنیا خودرو مصرفی هست نه سرمایه ای سیاستمدارآن مملکت کجای دنیا برای خرید خودرو مردم صف می کشند
سعید
|
Panama
|
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۶
0
0
واردات محدود خودرو با دلار ۹۴۰۰تومنی وتعرفه ۹۵درصدی قیمت یک خودرو چند خواهد بود !!!!؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۶
0
1
با بالا بردن تعرفه خود دولت استارت افزایش قیمت خودرو را گذاشت حالاگرانی ها را دولت تقصیر جنگ اقتصادی می گذارد بیچاره نمی داند بااین افزایش قیمت خودرو چه داخلی چه خارجی باعث افزایش طبقاتی در مملکت شده قدرت خرید مردم کم درامد را کم کرده است با یک افزایش درامد کاذب برای خودش از صد جا ضربه می خورد یک کمی عقلتان را به کار اندازید یک طرفه فکر نکنید اگر خودرو وارد نشود خودرهای از رده خارج شده چگونه از میان برداشته شوند باز هوا الوده می شود در زمستان دوباره تعطیل کردن مدارس کشور ما دهمین کشور تولید کننده گاز گلخانه ای است
نظرات شما
پیشخوان