تاریخ انتشار: ۰۶:۳۶ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

مدیرعامل بانک صنعت و معدن تغییر کرد

اعضای مجمع عمومی بانک صنعت و معدن حسین مهری را به عنوان رئیس هیات مدیره و مدیرعامل این بانک انتخاب کردند.
مدیرعامل بانک صنعت و معدن تغییر کرد

رویداد۲۴ در جلسه مجمع عمومی این بانک که عصر شنبه به ریاست مسعود کرباسیان وزیر امور اقتصادی و دارایی برگزار شد، مهری که در سوابق خود معاونت مدیرعامل این بانک را هم دارد، به عنوان رئیس هیات مدیره و مدیرعامل انتخاب شد.
مهری 53 ساله دارای دکترای مدیریت کارآفرینی بوده و پیش از این در جایگاه ریاست هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست ایران، معاون مدیرعامل بانک صنعت و معدن، رئیس اتحادیه پستی آسیا و اقیانوسیه، مدیرعاملی چندین بنگاه بزرگ اقتصادی و چندین سمت مدیریتی ارشد در حوزه های اجرایی و مدیریت مالی را در کارنامه خود دارد.
مهری همچنین تالیف ها و پژوهش های متعددی در حوزه های مختلف شامل مدیریت، حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در کارنامه خود دارد و پیشتر معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بوده است.
بانک صنعت ومعدن یک بانک دولتی با رویکرد توسعه ای است؛ وزیران امور اقتصادی و دارایی، صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، تعاون،کار و رفاه اجتماعی به همراه رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و رئیس کل بانک مرکزی اعضای مجمع عمومی این بانک را تشکیل می دهند.
پیش از این و از آبان ماه سال 92 علی اشرف افخمی ریاست هیات مدیره و مدیرعاملی بانک صنعت و معدن را بر عهده داشت.
منبع: ایرنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
مهران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۸
0
0
سلام عملكرد آقاى دكتر مهرى در پُست قبلى بسيار خوب و موفقيت آميزى داشته. واز مديران متعهد وبا سواد مى باشد بخصوص نجات شركت پُست از ورشكستگى بسيار كارساز بوده اميدواريم اين تغيرفتح بابى باشد براى ساير بانك ها كه نيروى جوان پُرتلاش ومتعهد جايگزين شوند.
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان