تاریخ انتشار: ۱۷:۲۵ - ۲۹ مرداد ۱۳۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

نجفی: وزارت اطلاعات تجمع اخیر طلاب قم را بررسی کند

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خواستار بررسی تجمع اخیر طلاب حوزه علمیه قم از سوی وزارت اطلاعات شد.

رویداد۲۴علی نجفی اظهار کرد: طبیعتا فعالیت‌های سیاسی و اعلام نظرات مواضع و دیدگاه‌ها باید مبتنی بر قانون و چارچوب‌های شناخته شده رسمی باشد و هر گونه حرکت و اقدامی خارج از ضوابط قانونی به نفع کشور و فعالیت‌های قانونی سیاسی نیست.
وی افزود: تجمع اخیر قم و برخی شعارها و پلاکاردها مصداق تشویش اذهان عمومی بود آن‌هم در شرایطی که ما باید برای حفظ سرمایه نظام بکوشیم، تردیدها را از بین ببریم و اعتماد عمومی را تقویت کنیم. چنین اتفاقاتی و بخصوص داشتن لحن تهدیدآمیز نسبت به شخص دوم کشور شایسته نیست.

نجفی با بیان اینکه برخی شعارها در این تجمع پیام‌ها نامناسبی را به افکار عمومی می‌دهد گفت:‌ آنچه گفته می‌شود این است که مرحوم هاشمی به رحمت خدا رفته و ممکن است این سناریو در مورد اشخاص دیگر هم تکرار شود.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر ضرورت بررسی این موضوع از سوی وزارت اطلاعات گفت: ما از همه کسانی که خود را دوست‌داران نظام و انقلاب می‌دانند می‌خواهیم نظرات خود را با لحاظ مصالح و چارچوب‌های قانونی مطرح کنند. طبیعتا در این میان خبرگان حوزه می‌توانند در هدایت این فضا و جلوگیری از برخی روندهایی که مغایر منافع و مصالح کشور است موثر باشند و ارشادات و رهنمودهای آن‌ها هم می‌تواند کارگشا باشد.
منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
رمضان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۳
0
0
اگر وزارت اطلاعات داریم از چپاولگری بعضی مسولین وسرمایه دارانی که خون مردم را درشیشه گرفتند بررسی کند نه تجمعات اعتراضی به وضع نابسامان موجود امنیت فقط نظامی بگیر ببند نیست اقتصاد مملکت معیشت مردم را درسکنید عده می خورند می ترکند عده ای هم از گرسنگی می میرند
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان