تاریخ انتشار: ۱۱:۰۲ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۷
«به این وضعیت عادت کرده‌ایم»

صحبت‌های دژاگه و عابدزاده در تمرین امروز تیم ملی فوتبال ایران

بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران بر لزوم برگزاری بازی تدارکاتی تا شروع جام ملت‌های آسیا تاکید کردند.
صحبت‌های دژاگه و عابدزاده در تمرین امروز تیم ملی فوتبال ایران
رویداد۲۴ اشکان دژاگه و امیر عابدزاده در تمرین صبح امروز تیم ملی در جمع خبرنگاران حاضر شدند و به توضیح درباره شرایط خود و تیم ملی ایران پرداختند.

دژاگه با بیان اینکه ملی پوشان سالم هستند و مشکلی ندارند، گفت: در دو سال گذشته به خاطر مصدومیت‌ها زیاد سختی کشیدم بخصوص مصدومیت آخرم که یکی از بدترین دوران فوتبالم بود. خدا را شکر الان مشکلی ندارم.

وی افزود: وضعیت تیم ملی هم خوب است، ولی حیف که بازی دوستانه نداریم. اکثر کشور‌های آسیایی مثل امارات، ازبکستان و سوریه روز گذشته مسابقه داشتند، ولی ما به این مسائل عادت کرده ایم. با این حال تمام تلاشمان را می‌کنیم درست مثل جام جهانی روسیه که بازیکنان از اول تا آخر مسابقه جنگیدند.

بازیکن تیم ملی ایران یادآور شد: وقتی از همین حالا یک بازی تدارکاتی داریم این نشان می‌دهد که شرایط چقدر سخت است، ولی هنوز تا جام ملت‌ها وقت هست و چند اردوی دیگر داریم.

همچنین امیر عابدزاده دروازه بان تیم ملی با بیان اینکه شرایط تیم ملی روز به روز بهتر می‌شود، درباره میزان شانسش برای حضور در جام ملت‌های آسیا، گفت: در تیم ملی تمام بازیکنان انگیزه دارند. هر بازیکنی دوست دارد خودش را ثابت کند، ولی کارلوس کی روش تصمیم گیر نهایی است.

وی درباره وضعیت تیم ملی و انتقاداتی که از شرایط اردویی و امکانات می‌شود، تاکید کرد: شرایط می‌تواند بهتر از این هم باشد. تیم ملی رویای بزرگی دارد و باید طرز تفکر درستی هم داشته باشیم. امیدوارم امکانات بهتر از این شود.

خبرنگاری از امیر عابدزاده درباره اظهارات پدرش احمدرضا عابدزاده در خصوص حضورش در تیم تاتنهام که مربوط به چند سال پیش است سئوال کرد. امیر عابدزاده هم در این ارتباط گفت: این بحث برای الان نیست و مربوط به تیم زیر ۱۸ سال تاتنهام بود.
منبع: مهر
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان