تاریخ انتشار: ۱۵:۴۳ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
تعداد نظرات: ۱ نظر

دستور وزیر درباره حقوق ده‌ها میلیونی چند مدیر

وزیر اقتصاد دستور داد، موضوع دریافت حقوق چند ده میلیونی توسط برخی مدیران ارشد بیمه مرکزی پیگیری و در صورت اثبات صحت موضوع، ضمن اصلاح، با تخلفات احتمالی هم برخورد شود.
رویداد24- وزیر اقتصاد دستور داد، موضوع دریافت حقوق چند ده میلیونی توسط برخی مدیران ارشد بیمه مرکزی پیگیری و در صورت اثبات صحت موضوع، ضمن اصلاح، با تخلفات احتمالی هم برخورد شود.

روز گذشته خبری مبنی بر دریافت حقوق چند ده میلیون تومانی توسط برخی مدیران ارشد بیمه مرکزی همراه با فیش حقوقی آنها منتشر شد که واکنش‌های گسترده ای به دنبال داشت.

این فیش های حقوقی نشان می داد، تنها سه مدیر ارشد بیمه مرکزی 180 میلیون تومان حقوق می گیرند و حقوق تنها یک نفر 87 میلیون تومان بود.

وام ضروری 400 میلیون تومانی، وام خودروی مدیران، اضافه کاری 4 میلیون تومانی، اضافه کاری فوق العاده 33 میلیون تومانی و برخی ارقام عجیب و قریب دیگر در این فیش‌های حقوق به چشم می خورد.

خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم مطلع شد، علی طیب نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی امروز دستور بررسی موضوع دریافت حقوق چند ده میلیون تومانی توسط برخی مدیران ارشد بیمه مرکزی را صادر کرد تا در صورت اثبات صحت خبر، ضمن اصلاح پرداخت‌ها با تخلفات احتمالی هم برخورد شود.

پیش از این احمد توکلی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در کانال تلگرام خود روایتی از مسئول دولتی که ماهانه 35میلیون تومان حقوق می‌گیرد منتشر کرده بود.
منبع: تسنیم
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ایثارگر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۳
0
0
واقعیت آن است که در کشور ما وضعیت ریاست در سازمان ها حاکم است نه مدیریت این موضوع قبلا توسط بسیاری از مسیولین مطرح شده و تازگی هم ندارد. در تمام سازمان های اصلا وضعیت کارمندان با مدیران قابل قیاس نیست . مثلا در وزارت خارجه یک سفیر یا رییس نمایندگی از آب و برق و گاز و اتومبیل و خدمتکار و هدایا و خاویار و اقلام ارسالی از مرکز و بسیاری امکانات رایگان دیگر برخودار است و تقریبا تمام حقوق برای رییس نمایندگی پس انداز می شود در حالی که کارمندان همان سفارت اگر بخواهند آبرومند زندگی کنند تمام حقوق یورویی خود را باید خرج اجاره و ماشین آبرومند و هزینه های آن و آب و برق و تلفن و اینترنت و هزینه های جانبی دیگر و ضرر و زیان های ناشی از بازگشت به کشور کنند. تازه این این آقایان چهارسال در خارج سفیرند بعد سه سال در وزارت خارجه رییس و مدیر و برخی را می شناسم که ۳۵ سال است با پست مدیریتی آمده و هنوز در همین چرخه مدیریت و سفارت است و دو صفحه راجع به کشور متوقف فیه که سمت سفارت آ ن را دارد نمی تواند بنویسد و فقط از مزایای آن برخوردار است و بر کارمندانی ریاست می کند که ۳۵ سال است کارشناس مانده و با حداقل حقوق مزایا می سازند. واقعا باید فکر اساسی برای موضوع ریاست در سازمانهای دولتی نمود و این مسیله فقط منحصر به سازمان بیمه مرکزی نیست.
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان