تاریخ انتشار: ۱۳:۴۳ - ۰۷ مهر ۱۳۹۷

نوزدهمین نمایشگاه تلکام ایران ۲۰۱۸ حضور گروه مخابرات ایران با شعار "ارتباطی فراگیر "

گروه مخابرات ایران در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابراتی و اطلاع رسانی- ایران تلکام ۲۰۱۸- با شعار " "ارتباطی فراگیر "از ۱۱ تا ۱۴مهر ماه در محل دائمی نمایشگاه های تهران شرکت می کند.
نوزدهمین نمایشگاه تلکام ایران ۲۰۱۸ حضور گروه مخابرات ایران با شعار
رویداد۲۴ به گزارش ستاد خبری گروه مخابرات، رییس شورای سیاست گزاری گروه مخابرات ایران با اعلام این خبرگفت: شرکت‌های مخابرات ایران، ارتباطات سیار ایران، شرکت خدمات اول مخابرات، گروه کارخانجات شهید قندی، شرکت‌های مبین وان کیش، فراز فنون مرکزی، آریانا گستر اسپادانا، امید ژرف نگر، نوران ارتباط پایدار، و تله پرومو مجموعه گروه مخابرات ایران را تشکیل می‌دهند که امسال نیز با حضور درسالن ۶ نمایشگاه آخرین اقدامات و خدمات خود را در معرض دید عموم قرار می‌دهند.

مهندس بیدخام با بیان این موضوع که امسال هشتمین سالی است که شرکت‌های مخابراتی کشور در قالب گروه در نمایشگاه حضور دارند گفت: هدف از حضور متمرکزگروه مخابرات مشتری محوری، حمایت از استارتاپ همگرایی و فرایند محوری و ایجاد زمینه مساعد برای ارائه آخرین دستاورد‌های ارتباطی است.

بر اساس این گزارش نمایشگاه تلکام ایران که از آن می‌توان به عنوان بزرگترین رویداد و گردهمایی در بخش مخابرات و ارتباطات کشور نام برد، با حضور فعال سازمان‌ها، شرکت‌های دولتی و خصوصی مطرح کشور در حوزه ICT و همچنین شرکت‌های مطرح خارجی فعال در زمینه این صنعت، همه ساله در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می‌شود.

گفتنی است علاوه بر شرکت‌های داخلی و خارجی، تعدادی از دانشگاه‌های صنعتی کشور، سایت‌های خبری و نشریات مرتبط با صنایع مخابرات نیز در نمایشگاه امسال حضور دارند. همچنین کارگاه‌ها و سمینار‌های آموزشی و تخصصی از سوی گروه مخابرات ایران در طول برپایی نمایشگاه برگزار می‌شود.



در همین راستا ستاد خبری گروه مخابرات، امسال نیز بصورت متمرکز در راستای اطلاع رسانی ازآخرین اقدامات، خدمات و دستاورد‌های شرکت‌های گروه مخابرات فعالیت می‌نماید و تمامی اخبار، گزارشات، مصاحبه‌ها و تصاویر خبری از امروز تا پایان نمایشگاه در صفحه ویژه این گروه با نام " اخبار نمایشگاه تلکام ۲۰۱۸ " در سایت TCI.IR برای عموم علاقمندان موجود است.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان