تاریخ انتشار: ۱۹:۲۵ - ۱۲ آبان ۱۳۹۷

«آبان» بعد از «آنام»

«آبان» عنوان سریالی است که اسماعیل عفیفه بعد از سریال «آنام»، آن را به کارگردانی ابراهیم شیبانی برای شبکه یک سیما تهیه می‌کند.
«آبان» بعد از «آنام»
رویداد۲۴ عفیفه با اعلام خبر بالا، درباره‌ی جزئیات ساخت مجموعه آبان، توضیح داد: شبکه یک سیما فیلمنامه‌ی این سریال را به من پیشنهاد داد. زمانی که کار را خواندم موضوع و شخصیت‌های جالبی داشت و تصمیم گرفتیم «آبان» را بسازیم.

عفیفه در ادامه با اعلام اینکه مجموعه‌ «آبان» در مرحله‌ پیش‌تولید است، گفت: این سریال توسط علی حدادی نگارش شده است و اکنون نیز در حال بازنویسی متن و همچنین انجام مذاکره با بازیگران هستیم.

به گفته این تهیه‌کننده باسابقه تلویزیون، «آبان» موضوعی اجتماعی روز را دربرمی‌گیرد و  زمان دقیق کلید خوردن آن هنوز مشخص نشده است.

وی از آرش زینال خیری به عنوان مدیرتولید و جواد مرادپور به عنوان دستیار کارگردان مجموعه‌ی «آبان» یاد کرد.

تهیه‌کننده سریال‌هایی چون «پس از باران» و «زمانه» در پایان از آماده‌سازی و نگارش دو سریال دیگر با عنوان «پریا» و «خورشید همچنان می‌درخشد» خبر داد و گفت: فیلمنامه این دو مجموعه نیز آماده است اما تصمیم ما در حال حاضر ساخت مجموعه‌ی «آبان» برای تلویزیون است. پیش از این عنوان شده بود قرار است فصل جدید مجموعه «پریا» را با مشارکت شرکت سروش برای شبکه‌ی نمایش خانگی بسازیم که این خبر صحت نداشت و ما اصلا چنین تصمیمی نداشتیم.
























منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان