تاریخ انتشار: ۱۷:۳۰ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵

دستفروشی مجوز طرح ترافیک غیرقانونی است

رویداد24-رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه فروش آرم طرح ترافیک توسط دستفروشان در خیابان ها و معابر پایتخت غیرقانونی است گفت: فروش روزانه و هفتگی مجوز ورود به محدوده طرح ترافیک مغایر اهداف و سیاست های کلان مدیریت شهری است.

اقبال شاکری روز شنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه افرادی در سطح شهر تهران به صورت غیرقانونی اقدام به فروش مجوز روزانه و هفتگی ورود به محدوده طرح ترافیک می کنند افزود: این افراد هیچگونه ارتباط و وابستگی به شهرداری و سازمان حمل و نقل و ترافیک نیستند و خودسرانه از این طریق و با استفاده از ناآگاهی شهروندان، کسب درآمد می کنند. 

وی اظهار کرد: این افراد در نقاطی از شهر تهران(مبادی ورودی محدوده طرح ترافیک) مستقر شده و با استفاده از اینترنت گوشی تلفن همراه درخواست دریافت مجوز روزانه و هفتگی طرح ترافیک را ثبت و بابت آن وجهی را از متقاضیان دریافت می کنند. 

شاکری با بیان اینکه این موضوع را به عنوان یک اقدام غیرقانونی با مسئولان واحد صدور آرم طرح ترافیک سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران مطرح کرده ایم افزود: شهرداری تهران هیچ پایگاه و جایگاهی برای عرضه مجوز روزانه و هفتگی ورود به محدوده طرح ترافیک در سطح شهر ندارد و افراد متقاضی باید از طریق سامانه اینترنتی درخواست خود را ثبت کنند. 

عضو شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: برهمین اساس نیروی انتظامی باید با افرادی که به صورت غیرقانونی اقدام به دستفروشی مجوز ورود به محدوده طرح ترافیک می کنند، برخورد کند. 

کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران سال گذشته در جریان بررسی لایحه طرح ترافیک، قیمت عرضه مجور ورود به محدوده طرح ترافیک را به منظور کاهش تردد در محدوده مرکزی شهر را افزایش داد. 

مجوز ورود به طرح ترافیک پایتخت به صورت سالانه و براساس ثبت درخواست متقاضیان در سامانه اینترنتی شهرداری انجام می شود. 

براساس اعلام شهرداری تهران، عرضه روزانه و هفتگی مجوز ورود به محدوده طرح ترافیک نیز تنها از طریق ثبت درخواست در سامانه اینترنتی شهرداری(واحد صدور آرم) انجام می شود.
منبع: ایرنا
برچسب ها: مجوز ، ترافیک ، غیر قانونی
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان