تاریخ انتشار: ۱۵:۳۶ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵

پیرمؤذن: حمله به سفارت عربستان، توفیق ظریف و سلیمانی را سوزاند

رویداد24- نماینده مردم اردبیل در مجلس در تذکری شفاهی با انتقاد از اقدام‌هایی همچون حمله به سفارت عربستان که موجب ازبین رفتن دستاوردهای ظریف و سردار سلیمانی شده‌است، با اشاره به تغییر رئیس سازمان صداوسیما، گفت: رسانه ملی ایرانیان باب میل مردم و دولت برآمده از مردم باشد و از هنرمندان مردمی و برنامه‌ای مانند خندوانه که نشاط اجتماعی و سرمایه اجتماعی را تقویت می‌کند، حمایت شود.

کمال‌الدین پیرموذن در نشست علنی امروز  و در تذکر شفاهی خود از مردم حق‌طلب تهران و ایران که هاشمی، روحانی، عارف و لیست امید را با حضور چشمگیر یاری کردند و برای حضور در مجلس دهم برگزیدند، تشکر کرد و گفت: نباید از مردم و منتخب مردم انتقام گرفت؛ لازم است به وحدت ملی بها داد زیرا این امر از آموزه‌های قرآنی است.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از دولتیان، روحانی، ظریف و عراقچی و دیگران که مظلومانه برجام سودمند را به سرانجام رساندند، تشکر می‌کنم؛ آنان مقتدرانه اجازه نمی‌دهند فرصت طلایی پساتحریم را از ایرانیان بگیرند.

پیرموذن اضافه کرد: حمله کنندگان به سفارت عربستان باید اذهان خود را متحول کنند و فرصت را به تهدید مبدل نکنند. آنها توفیق‌های سردار سلیمانی و ظریف را با حمله به سفارت عربستان سوزاندند.

او اظهار کرد: امیدوارم با تغییر مدیران رسانه ملی، رسانه ملی ایرانیان باب میل مردم و دولت برآمده از مردم باشد و از هنرمندان مردمی و برنامه‌ای مانند خندوانه که نشاط اجتماعی و سرمایه اجتماعی را تقویت می‌کند، حمایت شود.

پیرموذن در پایان با تشکر از دولت و وزارت کشور و مجلس در تصویب طرح تشکیل سازمان مقررات بیمه‌های بازنشستگی کشور گفت: هزینه‌های جاری کشور را با استخدام‌ها در دولت قبل افزایش دادند.
منبع: ایلنا
برچسب ها: پیرموذن ، تذکر
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
Created by potrace 1.16, written by Peter Selinger 2001-2019
پیشنهاد
پیشخوان