تاریخ انتشار: ۱۲:۳۹ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۵

سعید عباسی:اختلاف «قلعه‌نویی» با «رحمتی» ربطی به تراکتورسازی ندارد

سعید عباسی گفت: فدراسیون فوتبال ارث پدری هیچ شخصی نیست که بخواهد به صورت خودسرانه برایش تصمیم‌گیری کند و تعامل بین وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال یک امر طبیعی است که باید اجرا شود.
رویداد24- سعید عباسی گفت: فدراسیون فوتبال ارث پدری هیچ شخصی نیست که بخواهد به صورت خودسرانه برایش تصمیم‌گیری کند و تعامل بین وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال یک امر طبیعی است که باید اجرا شود.

سعید عباسی در مورد شکست سنگین تراکتورسازی در بازی رفت مقابل النصر و امیدواری این تیم به جبران این نتیجه در بازی برگشت گفت: «در بازی رفت مقابل النصر بازی بدی را به نمایش نگذاشتیم و در اکثر دقایق بازی مالکیت توپ در اختیار ما بود. در واقع بازی را ما کردیم و آنها نتیجه گرفتند. به وضعیت میزبانی النصری‌ها و نحوه قضاوت داور اعتراض زیادی داریم که به اطلاع AFC هم رساندیم. آنها همه کار کردند که نتیجه بگیرند از ایجاد فشار قبل و در حین بازی گرفته تا فحاشی هوادارانشان به بازیکنان تراکتور.»

وی ادامه داد: «تراکتورسازی تیمی است که از حمایت هوادارانش بهره می‌برد و همیشه این مردم در روزهای سخت به داد تراکتورسازی رسیده‌اند امیدوارم فردا با حضورشان در ورزشگاه بتوانیم نتیجه بازی رفت را جبران کنیم و النصری‌ها را شکست دهیم. ما تجربه زدن بیش از 3 گل را در تبریز داریم و در دور گروهی این رقابت‌ها تیم الجزیره را با 4 گل شکست دادیم، پس کسب پیروزی پرگل مقابل النصر برای ما دور از انتظار نیست.»

مدیرعامل تراکتورسازی در ادامه در رابطه با وضعیت بازیکنان سرباز این تیم برای فصل بعد افزود: «بازیکنانی مانند شجاع خلیل زاده، بختیار رحمانی و سینا عشور از جمله مهره‌هایی هستند که دوران خدمتشان تمام شد و می‌توانند برای آینده فوتبالی خودشان تصمیم‌گیری کنند. اما سروش رفیعی تا برج 10 باید در خدمت تراکتورسازی باشد و اگر جریمه چند ماهه سازمان نظام وظیفه این بازیکن را هم شامل شود او تا پایان فصل بعد در تراکتور باقی می ‌ماند. محمدرضا اخباری و مهدی شریفی هم دو بازیکن سربازی دیگری که باید در فصل بعد هم در تراکتور باقی بمانند.»

عباسی در خصوص تمدید قرارداد امیرقلعه نویی نیز اظهار داشت: «هر تیمی دوست دارد مربی بزرگی چون امیر قلعه نویی را در اختیار داشته باشد. ما هم تمایل داریم تا با قلعه نویی ادامه همکاری دهیم، اما فعلا هیچ مساله‌ای برای ادامه همکاری مشخص نشد. سال گذشته ما درگیر حاشیه‌هایی در شهر تبریز شدیم و نتوانستیم تیم را خوب ببندیم، اما امسال تصمیم گرفتیم بعد از بازی مقابل النصر به فکر آماده سازی تیم برای فصل بعد باشیم و در راستای همین برنامه، با امیر قلعه نویی هم صحبت می‌کنیم و برنامه‌های او را برای فصل بعد می‌گیریم و در صورتی که برنامه‌های او با بودجه در نظر گرفته شده باشگاه برای فصل بعد همخوانی داشته باشد با این مربی کارمان را ادامه می دهیم.»

وی در مورد جذب بازیکنان مورد نظر کادر فنی برای فصل بعد رقابت ها گفت: «متاسفانه یک مشکلی که در فوتبال ایران در فصل نقل و انتقالات وجود دارد سرگردانی باشگاه‌ها توسط بازیکنان است. بازیکنان در مدت زمان نقل و انتقالات با اکثر باشگاه‌ها به توافق می‌رسند و در نهایت با یک تیم قرارداد می‌بندند که این مساله دور از شرایط حرفه‌ای فوتبال است. امسال سعی داریم تا مسائل حاشیه‌ای را کنترل کنیم و با بازیکنان مدنظر کادر فنی در روزهای اول نقل و انتقالات به توافق برسیم و با آنها قرارداد امضا کنیم.»

مدیرعامل تراکتورسازی در رابطه با فروش باشگاه تراکتورسازی به بخش خصوصی بیان کرد: «سهام‌دار باشگاه هر تصمیمی بگیرد مدیرعامل و هیات مدیره ملزم به اجرای آن هستند. در حال حاضر اعضای مجمع به ما گفتند که با قدرت به کارمان ادامه دهیم و خودمان را برای فصل بعد آماده کنیم. بعد از بازی با النصر تکلیف فروش تراکتورسازی مشخص می‌شود، اما من احتمال می‌دهم که بحث فروش تراکتورسازی در این فصل منتفی باشد.»

عباسی در خصوص شکایت باشگاه تراکتورسازی از مهدی رحمتی بخاطر توهین به سرمربی این تیم گفت: «بحث شکایت باشگاه تراکتورسازی از رحمتی بخاطر حفظ حرمت پیشکسوتان فوتبال است. اگر حرمت بزرگان فوتبال رعایت نشود سنگ روی سنگ بند نمی‌شود. من با مهدی رحمتی دوست هستم و خصوصیات اخلاقی او را می‌شناسم. بزرگان باشگاه استقلال باید در این مساله پیش‌قدم شوند و بساط آشتی قلعه‌نویی و رحمتی را فراهم کنند. در واقع این موضوع یک بحث خانوادگی بین استقلالی‌ها است و ربطی به باشگاه تراکتورسازی ندارد.»

عضو مجمع فدراسیون فوتبال در خصوص استقلال فدراسیون فوتبال در انتخاب دبیرکل فدراسیون و عدم دخالت وزارت ورزش در این انتخاب‌ها اظهار داشت: «استقلال به این معنا نیست که از یک مهره خوب استفاده نکنیم، بلکه استقلال یعنی اینکه در تصمیم‌گیری‌های داخلی اعضای فدراسیون مستقل عمل کنند و از نظرات خارج مجموعه استفاده نکنند. وزارت ورزش به عنوان بازوی مشورتی فدراسیون‌ها نقش تعیین کننده‌ای در انتخاب مدیران ورزشی دارد و باید هم این تعامل بین فدراسیون‌ها و وزارت باشد. ما همیشه با تعامل و وحدت نتیجه گرفتیم. فدراسیون فوتبال ارث پدری هیچ شخصی نیست که بخواهد به صورت خودسرانه برایش تصمیم گیری کند و تعامل بین وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال یک امر طبیعی است که باید اجرا شود.»
منبع: آنا
برچسب ها: قلعه نویی ، رحمتی ، اختلاف
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان