تاریخ انتشار: ۲۰:۰۶ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۵

فعالیت رستوران‌ها در ماه رمضان ممنوع است

رئیس شورای فرهنگ عمومی دشتستان با تاکید بر ممنوعیت فعالیت رستوران‌ها در ماه رمضان خواستار برخورد قاطعانه با متخلفین شد.
رویداد۲۴- رئیس شورای فرهنگ عمومی دشتستان با تاکید بر ممنوعیت فعالیت رستوران‌ها در ماه رمضان خواستار برخورد قاطعانه با متخلفین شد.

حجت‌الاسلام حسن مصلح عصر امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی دشتستان اظهار داشت: دهه پایانی شعبان فرصتی برای تکریم مساجد است و در این فرصت باید مساجد را برای ورود به ماه مهمانی خدا آماده کنیم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان دشتستان خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه تدوینی دبیرخانه این شورا در ماه مبارک رمضان هیچکدام از رستوران‌ها، غذافروشی‌ها و ساندویچی‌ها اجازه فعالیت ندارند.

مصلح اضافه کرد: براساس قانون توزیع غذا و ترویج روزه‌خواری در ماه مبارک رمضان جرم محسوب می‌شود و کیفر دارد و بایستی برای جلوگیری از وقوع این جرم اطلاع‌رسانی لازم در سطح شهرستان انجام شود.

وی تصریح کرد: انتظار داریم دستگاه‌هایی همچون اداره صنعت، معدن و تجارت، مجمع عمومی اصناف، اتاق بازرگانی و نیروی انتظامی در اجرای این تصمیم با شورای فرهنگ عمومی همکاری کنند و تدابیر لازم و بازدارنده اتخاذ کنند.

امام جمعه برازجان بیان داشت: ساخت خیمه‌گاه حضرت قاسم (ع) افتخار بزرگی است که نصیب شهروندان دشتستانی شده و همه ما باید قدردان این نعمت باشیم و مسئولیتی که به عهده گرفته‌ایم را به نحو احسن انجام دهیم.

مصلح عنوان کرد: شهروندان دشتستانی همواره در امور نیک پیشگام بوده‌اند و انتظار داریم بخشداران، دهیاران و ائمه جمعه با همکاری رابطین محلات و روستاهای مختلف کمک‌ها و نذورات مردمی را جمع‌آوری کنند.

وی در پایان یادآور شد: اجرای مصوبات شورای فرهنگی عمومی موضوعی است که همه مدیران باید به آن توجه داشته باشند و در اجرای سیاست‌ها و برنامه‌های تدوینی این شورا از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات موجود کمک بگیرند.
برچسب ها: رمضان ، ممنوع
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان