تاریخ انتشار: ۱۱:۲۲ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۸

۱۱ نفر از محکومان ایرانی از تایلند تحویل مقام‌های کشورمان شدند

معاون حقوق بشر و امور بین الملل و رئیس کمیته انتقال محکومان وزارت دادگستری گفت: ۱۱ نفر از محکومان ایرانی از تایلند تحویل مقامات کشورمان شدند.
۱۱ نفر از محکومان ایرانی از تایلند تحویل مقام‌های کشورمان شدند
رویداد۲۴ محمود عباسی معاون حقوق بشر و امور بین الملل و رئیس کمیته انتقال محکومان وزارت دادگستری اعلام کرد: در چارچوب موافقت نامه انتقال محکومان ۱۱ نفر از محکومان به حبس ایرانی که سال‌ها در زندان‌های تایلند دوران محکومیت خود را می‌گذرانیدند تحویل نماینده اعزامی کشورمان شدند و امروز صبح به تهران بازگشتند.

وی افزود: اتهام اکثر این افراد قاچاق مواد مخدر می‌باشد و یک نفر از این افراد در حال انتقال ساک امانی دوستان خود که در آن مواد مخدر جاسازی شده بود دستگیر شده است.

معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزارت دادگستری کشورمان به هموطنان هشدار داد هنگام سفر پایبندی به قوانین کشور‌ها را سرلوحه برنامه‌های خود قرار دهند و از ارتکاب رفتار‌های خلاف قانون بپرهیزند که مجازات‌های سختی در انتظار آنهاست. در اکثر کشور‌ها در قبال مواد مخدر قوانین سختگیرانه و مجازات‌های سرکوبگرانه‌ای وجود دارد که رهایی از آن به آسانی میسر نیست. گاهی افراد برای چند عدد قرص روانگردان به سال‌ها زندان محکوم شده‌اند.

 

 

 

منبع: ایلنا
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
Created by potrace 1.16, written by Peter Selinger 2001-2019
پیشنهاد
پیشخوان