تاریخ انتشار: ۱۱:۴۸ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۸
سخنگوی حزب رفاه ملت ایران در گفتگو با رویداد۲۴؛

انتخاب دبیران شورای مرکزی حزب رفاه ملت در ۱۱ استان

سخنگوی حزب رفاه ملت ایران از انتخاب دبیران شورا‌های مرکزی استان‌های این حزب در آستانه انتخابات مجلس یازدهم خبر داد و گفت: پیش از این کمیته‌ای مسئول یافتن افراد خوشنام و همفکر برای پست دبیری شورا‌های مرکزی انتخاب شده بود که به تازگی موفق شدند حکم ۱۱ دبیر استانی را ابلاغ کنند.
دبیران شورای مرکزی ۱۱ استان انتخاب شدند
رویداد۲۴ سید شریف حسینی سخنگوی حزب رفاه ملت ایران در گفتگو با رویداد ۲۴ در خصوص آخرین جلسه شورای مرکزی حزب گفت: احزاب سراسری در کشور برابر با قانون می‌بایست حداقل در ۱۱ استان دفتر فعال داشته باشند. بنابراین شورای مرکزی حزب در جلسات گذشته کمیته‌ای را جهت شناسای افراد فعال، اثرگذار، خوشنام و همفکر با حزب که سابقه درخشانی نیز در آن استان داشته باشند، مشخص کرد.
 
او در ادامه گفت: این کمیته ۶ نفره از طرف شورای مرکزی ماموریت پیدا کردند تا ۱۱ دبیر را از بین نفرات انتخاب شده بعنوان کاندیدای دبیری، انتخاب کنند.

سخنگوی حزب رفاه ملت ایران در ادامه افزود: در سیزدهمین جلسه شورای مرکزی حزب دبیران منتخب، طبق قانون از سوی دبیرکل، به شورای مرکزی معرفی شده سپس شورای مرکزی نیز این ۱۱ نفر را مورد تایید قرارداد. در جلسه امروز احکام آن‌ها صادر و توسط دبیرکل حزب به فرمانداری‌های مراکز این استان‌ها معرفی خواهند شد.

حسینی در خصوص زمان فعال‌سازی دفاتر حزب در استان‌ها گفت: پس از معرفی دبیران به فرمانداری‌ها و رعایت تشریفات قانونی، دفاتر حزب در استان‌ها رسما شروع به فعالیت خواهند کرد.

سخنگوی حزب رفاه ملت ایران در پایان خاطرنشان کرد: در جلسه آتی شورای مرکزی حزب، دبیران ۱۰ استان دیگر نیز معرفی خواهند شد.
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان