تاریخ انتشار: ۱۱:۴۲ - ۰۶ تير ۱۳۹۵

سختی های رسیدن به پارالمپیک از زبان قوی ترین وزنه بردار جهان

قوی ترین مرد وزنه بردای پارالمپیک جهان گفت: برای رسیدن به برزیل راهی سخت و طولانی را پیمودم و هدفم در ریودوژانیر نخست کسب مدال و سپس رکورشکنی است.
رویداد۲۴- قوی ترین مرد وزنه بردای پارالمپیک جهان گفت: برای رسیدن به برزیل راهی سخت و طولانی را پیمودم و هدفم در ریودوژانیر نخست کسب مدال و سپس رکورشکنی است.

به گزارش روز یکشنبه پایگاه اطلاع رسانی فدارسیون جانبازان و معلولان، «سیامند رحمان» قوی ترین مرد دارای معلولیت جهان و قهرمان پارالمپیک 2012 لندن تلاش می کند در پارالمپیک 2016 ریو به رکورد تاریخی 300 کیلوگرم دست یابد.

این ورزشکار 28 ساله، رکورد قبلی خود را در جریان رقابت های جام جهانی دوبی با ثبت وزنه 296 کیلوگرمی شکست و برای بهبود این رکورد در رقابت های المپیک تلاش می کند.
رحمان در این باره گفت: تمریناتم بر اساس هدفی که قرار است به آن دست یابم، تنظیم شده و اگر مشکلی پیش نیاید و همه چیز خوب پیش برود، در ریو وزنه 300 کیلوگرمی را بالای سر می برم.

وی گفت: احساس خوب و انرژی مثبتی دارم و انگیزه بالایی دارم و امیدوارم در ریو بدرخشم. البته مربیانم نیز معتقدند هر آنچه از من انتظار داشته اند، محقق شده است.
دارنده نشان طلای بازی های پارالمپیک لندن افزود: در تمرینات وزنه بالای 300 کیلوگرم را نیز بالای سر برده ام، اما همواره باید توجهم به آسیب ها و صدمات احتمالی نیز باشد.

رحمان گفت: موفقیت من تنها محصول توانمندی ام نیست بلکه برای رسیدن به بازی های پارالمپیک برزیل راهی طولانی پیموده ام و پدر و مادرم افرادی هستند که برای رسیدن من به نقطه ای که هستم، بسیار تاثیر گذار بودند.
منبع: ایرنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان