تاریخ انتشار: ۱۸:۱۷ - ۱۳ تير ۱۳۹۵

تابش و قوامی کاندیدای عضویت در شورای پول و اعتبار شدند

سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: کاندیدای عضویت در مجامع و شورا‌ها از سوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی تعیین و به صحن علنی مجلس برای انتخاب معرفی شدند.
رویداد۲۴- محمدمهدی مفتح در تشریح نشست کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: در نشست امروز اعضای کمیسیون، آیین نامه داخلی کمیسیون بررسی شد و نحوه تشکیل کمیته‌های زیرمجموعه کمیسیون مصوب شد.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در جلسه امروز کمیسیون نامزدهای عضویت به عنوان عضو ناظر در شورا‌ها و مجامع انتخاب شدند؛ که بر این اساس محمدرضا تابش و هادی قوامی به عنوان کاندیدا برای عضویت در شورای پول و اعتبار به صحن علنی مجلس معرفی شدند.

مفتح تصریح کرد: همچنین عزت الله یوسفیان ملا به عنوان کاندیدای عضویت در کمیسیون اصل ۹۰، عبدالرضا مصری و مهرداد بائوج لاهوتی به عنوان کاندیدا جهت عضویت در صندوق توسعه ملی، حسن سلیمانی و احمد خدابخشی به عنوان کاندیداهای عضویت در شورای رقابت، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی و علی قربانی به عنوان کاندیدا در شورای آمایش سرزمینی، شهباز حسن‌پور و سید مهدی فرشادان به عنوان کاندیدای جهت عضویت در شورای عالی رفاه و تامین اجتماعی به صحن علنی مجلس معرفی شدند.

سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی که با خانه ملت سخن می‌گفت، ادامه داد: همچنین در جلسه امروز کمیسیون محمد حسینی و منصور مرادی به عنوان کاندیدا جهت عضویت در شورای حقوق و دستمزد، علی کاظمی و نبی هزار جریبی به عنوان کاندیدا جهت عضویت در شورای آمار و همچنین صندوق صرفه جویی ارزی تعیین شدند.

منبع: ایلنا
نظرات شما
پیشخوان