تاریخ انتشار: ۰۹:۰۱ - ۱۴ تير ۱۳۹۵

تکفیری ها امشب در تلویزیون اعتراف می‌کنند

مستند «در عمق ناکامی»؛ مستندی از خنثی‌سازی طرح گسترده و خونین تروریست‌ها و حامیان منطقه‌ای آن‌ها برای انفجار در ده‌ها نقطه تهران، امشب از شبکه‌ خبر و شبکه 2 پخش خواهد شد.
رویداد۲۴- مستند «در عمق ناکامی»؛ مستندی از خنثی‌سازی طرح گسترده و خونین تروریست‌ها و حامیان منطقه‌ای آن‌ها برای انفجار در ده‌ها نقطه تهران، امشب از شبکه‌ خبر و شبکه 2 پخش خواهد شد.

در پایان خردادماه سال جاری وزارت اطلاعات کشورمان در اطلاعیه‌ای از خنثی‌سازی اقدام شیطانی تروریست‌های تکفیری در تهران خبر داد.

بر اساس این اطلاعیه گروهک ضد اسلامی و تروریستی - تکفیری، در طرح جنایتکارانه، سلسله بمب‌گذاری‌هایی در نقاط متعددی در عمق کشور و مشخصاً برای مناسبت‌های پیش رو تدارک دیده بود که با توکل و توسل و فداکاری های سربازان گمنام امام زمان(عج) در تهران و چند استان دیگر، اقدامات شیطانی تروریست‌های تکفیری خنثی‌سازی شد، تروریست ها بازداشت شدند و تعداد بمب‌های آماده انفجار و مقادیر انبوهی مواد اولیه انفجاری کشف و ضبط an.

همچنین وزیر اطلاعات در بیان جزئیات اقدامات این گروهک تکفیری اظهار کرده بود که آنها پنجاه هدف انفجاری را شناسایی کرده بودند و مواد منفجره برخی از اهداف را آماده نموده و برخی دیگر را در حال تهیه، تدارک و دریافت بودند.

عملیاتی که تروریست‌ها برنامه‌ریزی کرده بودند، در قالب بمب‌گذاری و انفجار از راه دور، عملیات انتحاری، انفجار خودروی حامل مقادیر انبوه مواد انفجاری و با هدف انفجار در مراکز تجمع و پر تردد مردم بود که با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج) ناکام ماند.

بر اساس گفته‌های علوی، سلسله عملیات دستگیری تروریست‌ها از مورخ 25 خرداد سال جاری آغاز و آخرین ضربه های اطلاعاتی در تاریخ 31 خرداد به این گروه وارد شد و در همین راستا تعداد 10 نفر تروریست تکفیری - وهابی در تهران و سه استان مرزی و مرکزی کشور دستگیر شده‌اند.

در همین زمینه مستندی با نام «در عمق ناکامی» به بیان چگونگی این موفقیت بزرگ سربازان گمنام امام زمان (عج) و خنثی‌سازی این عملیات تروریستی پرداخته است.

این مستند قرار است امشب ساعت 20 و پانزده دقیقه از شبکه خبر و ساعت 20 و چهل و پنج دقیقه از شبکه 2 سیما پخش شود.
منبع: ایسنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان