تاریخ انتشار: ۰۰:۵۲ - ۱۳ خرداد ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۳ نظر

کنایه تند همتی به سعید جلیلی: پراید سوار می‌شوند، اما خانۀ ۱۲۵ متری را کوچک می‌دانند

عبدالناصر همتی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در توئیتی با بیان اینکه تجمل‌گرایی خطرناک است، تاکید کرد: تظاهر به فقر خطرناک‌تر است.

کنایه همتی به سعید جلیلی

رویداد۲۴  همتی در این توئیت نوشت: بعضی فکر می‌کنند ساده زیستی یعنی در مقابل مردم پراید سوار شویم، ولی به بهانۀ کوچک بودن خانۀ ۱۲۵ متری خود، منازل بزرگتر دولتی را تصرف کنیم.
بیشتر بخوانید: ماجرای پخش نکردن فیلم تبلیغاتی همتی چه بود؟
وی افزود: رئیس جمهوری پیشرفت‌گرا کسی است که ماشین خوب سوار شود و باعث شود مردم هم صاحب ماشین خوب شوند.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: همتی ، جلیلی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
حقدوست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
1
0
افرادی مثل همتی که هیچ طرح و برنامه درست و قابلیتی ندارند طبق معمول با روشهای تخریبی و حیله گری به دنبال تخریب رقیب و ریزش رای طرف هستند تا خود را نزدیک کنند فردا در اداره امور هم شاهد خاهید بود که چگونه همه مشکلات خود را گردن دیگران میندازند همین فیلم تبلیغاتی اقای همتی که عمدا دیر داده شد تا پخش نشود و دم زدن از دختران و حجاب حیله ای برای جذب همین نوع افراد است بدون اینکه طرح و برنامه برای حل مشکلات باشد یا اصلا توانی برای ان داشته باشد سعی میکند برای هر بخش از مردم و جذب رای نقشه بکشد کاری که دوره های قبل هم برخی انجام دادند و با حربه ها و حیله ها رای اوردند و اما وقتی به جایگاه اداره کشور رسیدند به شدت ناتوان ظاهر شدند نباید گول این افراد را خورد
امیررضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
0
0
حالم به هم ميخوره از این همه حاشیه. برنامه هاتون رو ارایه کنید اگر مَردید! در همه دوره ها همین بوده متاسفانه. بسه دیگه یه مقدار به شعور مردم احترام بذارید. علمی و مستدل بیا بگو برنامه من اینه و برنامه فلانی به این دلایل علمی ایراد داره و غیر منطقیه. مردم اگر یه خروجی خوب از رییس جمهور ببینند که گره از کارشون و زندگی شون باز کرده، کاری به رنگ کردن ریش او و یا اینکه کفش و لباس برند و چند میلیون اش ندارند اما وقتی خروجی دولت این رییس جمهور در حد هیچ میشه و بلکه خرابتر شدم اوضاع، اون موقع در ریشه یابی مشکل میگن خوب ایشون وقت مملکت داری نداشته چون باید میرفته سالن آرایش برای مش موهاش!
الان موقع ارایه دادن برنامه و شاخص های سنجش ادعاها. علمی صحبت کن جناب اقتصاد دان
ناشناس
|
Australia
|
۰۸:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
0
0
خداییش آپارتمان 120 متری کمتر از نصف آپارتمان 270 نامزد اصلاح طلبان است
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
Created by potrace 1.16, written by Peter Selinger 2001-2019
پیشنهاد
پیشخوان