تاریخ انتشار: ۱۷:۱۰ - ۰۸ مهر ۱۳۹۵
واعظی در تبیین راهبرد انتخابات سال ٩۶ مطرح کرد

اعلام حمایت بدون قید و شرط «حزب اعتدال و توسعه» از «روحانی»

معاون سیاسی حزب اعتدال و توسعه در هفتمین همایش استانی حزب اعتدال و توسعه با تحليلي از روند انتخابات ٩٢-٩٤و راهبرد انتخابات ٩۶ گفت: دولت روحانی با اتکا به منويات مقام رهبري و تعامل و همكاري با ساير قوا و پشتيباني ملت در دو عرصه كاهش تهديدات خارجي و رونق اقتصاد داخلي فعاليت مي كند.
رویداد۲۴- معاون سیاسی حزب اعتدال و توسعه در هفتمین همایش استانی حزب اعتدال و توسعه با تحليلي از روند انتخابات ٩٢-٩٤و راهبرد انتخابات ٩۶ گفت: دولت روحانی با اتکا به منويات مقام رهبري و تعامل و همكاري با ساير قوا و پشتيباني ملت در دو عرصه كاهش تهديدات خارجي و رونق اقتصاد داخلي فعاليت مي كند.

محمود واعظي تاكيد كرد: ادامه اين راه به اقتدار و نقش آفريني بيشتر كشور و رونق و توسعه اقتصادي و بهبود معيشت و رفاه ملت مي انجامد و حزب اعتدال و توسعه از مرام اعتدالي و دولت اعتدالي و سياست تعامل بين المللي ايشان بدون قيد و شرط حمايت مي‌كند.

وی با اشاره به شرایط   قبل از انتخابات ریاست جمهوری 92 گفت: برای برگزاری نشست با مشکل و تهدیدات مواجه بودیم و از مقام معظم رهبری که حق الناس را مطرح کردند تشکر و قدر دانی می کنیم که فضای جدیدی به وجود آوردند و مردم به رهبرشان اعتماد کردند و آنچه که ایشان  برای مشارکت فرمودند که  اگرمن را قبول ندارید ولی برای نظام و کشورتان و برای آینده تان رای دهید و این اوج یک تحول در ذهنیت همه مردم بود.

واعظی افزود: مقام معظم رهبری می خواستند اهمیتی که انتخابات در کشور دارد و نشانگر  دموکراسی دینی و مردم سالاری دینی است را گوشزد كردند كه باید قدران مقام معظم رهبری ومردم فهیم باشيم مردمی که در مقاطع مختلف شرایط بسیار حساس و گردنه های خیلی مهم درست تصمیم می گیرند و کشور را نجات می دهند.

معاون سیاسی حزب اعتدال و توسعه بیان کرد: در انتخابات سال 92 ریاست جمهوری  مردم به یک تفکر اعتدالی رای دادند و پای این اعتقادشان هم ایستادند.

وی با اشاره به  انتخابات مجلس دهم گفت:  باز هم می گویم که مردم آمدند و به کسانی که  قصد  به کشورشان و مردم خدمت کنند رای دادند.

وی ادامه داد: درست است که گفتمان اعتدال به صورت تئوریزه در چند کلمه معنا نشده ولی برای مردم ما قابل درک است و بالاخره از این دعوای گذشته جناحی چپ و راست عبور شده ومردم می خواهند  کسانی بر سر کار باشند که در قوای سه گانه که از همه شایستگان کشور جدای از اینکه تفکراتشان به این سمت و آن سمت است استفاده کنند.

واعظی: بدون قید و شرط از روحانی حمایت می‌کنیم
 
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان