تاریخ انتشار: ۱۲:۱۵ - ۱۴ مهر ۱۳۹۵
سردار ساجدی نیا در جلسه شورای عالی استان در حاشیه نمایشگاه «هنر تدبیر» مطرح کرد:

اشراف کامل پلیس بر اراذل و اوباش

فرمانده انتظامی تهران بزرگ تاکید کرد که نیروی انتظامی به طور مستمر اراذل و اوباش را رصد می‌کند و اشراف کامل بر آن‌ها دارد. برای مثال مدتی پیش یکی از مسئولین اعلام کرد که برنامه‎ریزی کرده‌ایم تا برای اراذل و اوباش تهران در یک نشست صحبت کنیم تا میزان اشراف پلیس بر آن‌ها را کنترل کنیم.
رویداد۲۴فرمانده انتظامی تهران بزرگ تاکید کرد که نیروی انتظامی به طور مستمر اراذل و اوباش را رصد می‌کند و اشراف کامل بر آن‌ها دارد. برای مثال مدتی پیش یکی از مسئولین اعلام کرد که برنامه‎ریزی کرده‌ایم تا برای اراذل و اوباش تهران در یک نشست صحبت کنیم تا میزان اشراف پلیس بر آن‌ها را کنترل کنیم. 

سردار حسین ساجدی‎نیا عصر سه شنبه در سومین نشست شورای تخصصی اداری دستگاه‌های اجرایی استان تهران که در تالار وحدت برگزار شد گفت: با توجه به اقدامات انجام شده در شش ماه نخست سال جاری، آمار وقوع سرقت‌های مهم و کلان ۱۱ درصد و سرقت‌های خرد ۱۵ درصد در کلانشهر تهران کاهش یافته است. 

رئیس پلیس تهران بزرگ، نزاع و درگیری، تخلفات راهنمایی و رانندگی و انواع سرقت را از جمله بیشترین جرائم روی داده در پایتخت عنوان کرد و گفت: در همه این موارد و نیز جرائمی همچون زورگیری، قتل و آدم ربایی شاهد کاهش آمار‌ها هستیم. 

اشراف کامل پلیس بر اراذل و اوباش 
رئیس پلیس پایتخت با اشاره به دستاوردهای اجرای طرح امنیت محله محور در شهر تهران اظهار کرد: با اجرای این طرح در شش ماه نخست سال جاری، هفت هزار و ۴۸۲ خرده فروش مواد مخدر دستگیر و ۱۰ هزار و ۳۱۱ معتاد متجاهر نیز از محلات شهر تهران جمع آوری شدند. 

وی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی به طور مستمر اراذل و اوباش را رصد می‌کند و اشراف کامل بر آن‌ها دارد. برای مثال مدتی پیش یکی از مسئولین اعلام کرد که برنامه ریزی کرده‌ایم تا برای اراذل و اوباش تهران در یک نشست صحبت کنیم تا میزان اشراف پلیس بر آن‌ها را کنترل کنیم. 

ساجدی نیا در ادامه گفت: این گردهمایی به سادگی برگزار شد و همه اراذل و اوباش تهران صبح روز بعد ساعت ۷:۳۰ صبح در یکی از سالن‌های بزرگ تهران اظهار شدند و همگی در این مراسم حضور پیدا کردند. به اعتقاد وی این موضوع نشان دهنده اشرافغ و کنترل کامل پلیس بر اراذل و اوباش است. 

کشف بیش از ۱۲ تن مواد مخدر در سال جاری
سردار ساجدی نیا در ادامه از کشف و ضبط بیش از ۱۲ تن انواع مواد مخدر طی شش ماهه نخست سال جاری در تهران خبر داد و گفت: درهمین مدت آمار کشف کالاهای قاچاق در پایتخت از لحاظ ریالی ۲۳ درصد رشد داشته است. 

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال ۹۵ تاکنون ۹۶۳ باند متخلف در زمینه انواع جرائم شناسایی و متلاشی شده است

رئیس پلیس پایتخت همچنین از دستگیری بیش از ۱۵۵ هزار نفر در شش ماه نخست سال جاری توسط پلیس‌های تخصصی شهر تهران خبر داد و گفت: در این مدت روزانه سه هزار و ۸۹۹ پرونده در فرماندهی انتظامی تهران بزرگ تشکیل شده است. 

 کاهش ۱۰ درصدی تصادفات منجر به فوت در تهران 
سردار ساجدی نیا از کاهش ۱۰ درصدی تصادفات منجر به فوت در شهر تهران طی شش ماه نخست سال جاری در مقایسه با مدت مشابه پارسال خبر داد و گفت: این در حالی است که در این مدت نزدیک به ۳۰۰ هزار خودرو در شهر تهران پلاک شده و به معابر پایتخت وارد شده‌اند.

نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان