تاریخ انتشار: ۱۵:۴۷ - ۲۳ مهر ۱۳۹۵
تعداد نظرات: ۱ نظر

توضیح ایران خودرو درباره قیمت 206 و سمند

ایران خودرو اعلام کرد که دو محصول پژ‍و 206 و سمند گران نشده است.

رویداد۲۴-ایران خودرو اعلام کرد که دو محصول پژ‍و 206 و سمند گران نشده است.

گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرد، علیرغم ابلاغ افزایش قیمت دو محصول پژو ۲۰۶ و سمند به نمایندگی های فروش طبق مجوز شورای رقابت ولی هنوز محصولات ایران خودرو افزایش قیمتی نداشته است.

براساس اين گزارش، باوجود اینکه برخی رسانه ها امروز -جمعه- از افزایش قیمت محصولات ایران خودرو خبر داده اند، اما این شرکت هیچ افزایش قیمتی در محصولات خود نداشته است و جدولی که در کانال تلگرامی یکی از خبرگزاری ها منتشر شده، توضیحاتی در ذیل خود دارد که متاسفانه از خبر حذف شده است.

در توضیحات این جدول آمده است که قیمت های مشخص شده برای محصولات پژو 206 و سمند فعلاً اجرا نمی شود و زمان اجرای آن متعاقبا اعلام خواهد شد.
بنابر اعلام ایران خوردو، قیمت درج شده در جدول قیمت محصولات ایران خودرو برای دو محصول پژو 206 و سمند براساس مجوز شورای رقابت در خردادماه سال جاری تعیین و از مردادماه در سایت فروش درج شده، اما ایران خودرو این افزایش قیمت را تاکنون اعمال نکرده و محصولات با قیمت قبلی عرضه می شوند

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۴
0
0
علیرغم اینکه سایت ایران خودروقیمت مصوب جاری پژو206 تیپ5 v8 را 368489000 ریال و قیمت جدید 371000000 ریال اعلام شده است، اما در عمل از بنده که در اوایل مهر ثبت نام کرده ام مبلغ 373885000 ریال دریافت نموده اند که دلیل آن را عوارض و مالیات و ... ذکر کرده اند. این تفاوت قیمت چه معنی می تواند داشته باشد. آیا این کار مصداق گرانفروشی نیست؟
همچنین در سایت زمان تحویل فروش نقدی خودرو 30 روز اعلام شده است ، اما در قرارداد 30 روز کاری قید شده است. آیا این کار نمونه کلاهبرداری و خلف وعده نیست؟
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان